شهرستانها

کوتاه از دفاتر استان ها

تلاش مؤتلفه برای وحدت در خوزستان

اردشیر شریفزاده مسئول سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان خوزستان گفت: موج انتخابات در استان خوزستان بهتدریج رنگ و بوی خود را نشان میدهد و افراد در طیفهای مختلف وزن خود را از طریق رایزنی و حضور در محافل و مراسمات گوناگون محک میزنند. طبق هماهنگیهای بهعملآمده قرار است در نیمه اول مهرماه در اهواز همایش اصولگرایان با محوریت حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شود که سخنران اجلاس مزبور جناب آقای دکتر حداد عادل خواهند بود.

مسابقه ولایتمداران جوان در قزوین

محمدرضا آهنگرها مسئول واحد دانشآموزی حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین گفت: به مناسبت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از سوی جمعیت جوانان 313 و با همکاری بخش دانشآموزی واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی قزوین و واحد فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یک دوره مسابقه قرائت قرآن تحت عنوان ولایتمداران جوان برگزار شد.

حزب مؤتلفه اسلامی در استان قزوین هر ماه یک برنامه ویژه دانشآموزان را در دستور کار خود دارد.

ضرورت آمادگی بیشتر نهادها در زلزله

مجتبی مطهرنیا دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان فیروزکوه با اشاره به زمین لرزه اخیر این شهر تصریح کرد: ضمن اینکه همه باید تسلیم اراده الهی باشیم، نیروهای امدادرسان دولتی باید توسط ارگانها و سازمانهای مربوطه مورد بازنگری قرار بگیرند تا در صورت نیاز به نحو مطلوب کارآیی لازم را نشان دهند. خاصه آنکه مردم ما از روحیه نوع دوستی و حس عاطفی بالایی برخوردارند و قطعا در امر امدادرسانی آمادگی هرنوع کمک را دارند.

ارزیابی مسیرهای نفوذ دشمن در مراغه

حسن نعمت دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در مراغه گفت: از اسفند سال 92 به برگزاری جلسات ماهانه تحت عنوان بصیرت افزایی، به دعوت از اقشار مختلف مردم اقدام کرد که از سخنرانی روحانیون ولایی شهر بهرهمند شدهایم.

وی با اشاره نقش مؤتلفه در شکل گیری شورای هماهنگی اصولگرایان افزود: در جهت هماهنگی و همفکری نیروهای اصولگرا تا به حال سه نشست برگزار کرده ایم که دکتر صفار هرندی در آخرین نشست درباره راههای نفوذ دشمن سخنرانی کردند.

https://shoma-weekly.ir/kxWYEe