شهرستانها

کوتاه از دفاتر استان ها

هم اندیشی اصولگرایان چهارمحال و بختیاری

مراد کاظمی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری جلسهای تحت عنوان هماندیشی اصولگرایان استان در شهرستان فارسان خبر داد که در این جلسه حمیدرضا ترقی رئیس مرکز امور بینالملل حزب مؤتلفه اسلامی درباره اهم مسائل روز همچون ابعاد نام سال، مذاکرات هستهای و بازخوانی خطوط قرمز نظام به ایراد سخن پرداخت.

تکذیبیه دفتر یزد

در پی انتشار خبری کذب مبنی بر حمایت دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از هاشمی رفسنجانی در سفر به میبد،روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی استان یزد در برابر مشی دروغپردازی سایت منتشر کننده خبر واکنش نشان داد و در اطلاعیهای اعلام کرد صرفنظر ازتیتر انحرافی، این سایت اصلاحطلب رعایت امانتداری و راستگویی را نکرده و با بیتقوایی مطالب را تقطیع شده منتشر کرده است.

تغییر دبیر استان خراسانجنوبی

با حضور دکتر بادامچیان در بیرجند و طی حکمی از سوی محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، «محمد قریب» به عنوان دبیر حزب خراسان جنوبی معرفی و از خدمات حجتالاسلام و المسلمین «محمد علی تابعی» دبیر سابق حزب مؤتلفه اسلامی این استان قدردانی شد.

حجتالاسلام و المسلمین تابعی، امامجمعهموقت بیرجند و دبیر سابق حزب در خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به اینکه اخلاق یاران و شهدای حزب مؤتلفه اسلامی از مهمترین عناصری است که در حزب مؤتلفه قابل توجه است، افزود: همه کسانی که در گذشته و اکنون در این حزب کار می کنند انسانهایی ولایتمدار هستند. حزب مؤتلفه حاضر است سر او برود اما اندکی از خط ولایت تخطی نکند.

تجدید بیعت دفتر اصفهان با امام خامنهای

دفتر حزب مؤتلفه اسلامی در استان اصفهان با صدور بیانیه ای در سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ابراز داشت: اکنون انقلاب اسلامی ایران در نیمه دوم از دهه چهارم پیروزی خود، جریان مبارزه با اسکتبار جهانی را با همان ادبیات شجاعانه و تاریخ ساز امام خمینی(ره)، در دستان بزرگمردی میبیند که ذخیره الهی برای بعد از امام(ره) میباشد، مردی که امروز قلب میلیونها مسلمان در عشق به او میتپد و امروز به فضل الهی با حکمت و هوشیاری، بصیرت نافذ، صبر و حلم، متانت، صدق و صفا، تقوی و ورع، کشتی انقلاب اسلامی را به سلامت از میان امواج سهمگین، متلاطم و شکننده طوفانهای شقاوت و ستم دنیای کنونی سلطه و استکبار به ساحل نجات رسانده است.

https://shoma-weekly.ir/ibV5K0