شهرستانها

کوتاه از دفاتر استانها

انتخاب اعضای شورای همگرایی کردستان

جلسه انتخاب اعضای شورای همگرایی اصولگرایان استان کردستان با استقبال خوب فعالان استان در دفتر حزب مؤتلفه اسلامی استان در سنندج برگزار شد و از میان اصولگرایان آقایان عباس حسینپناهی، جلیل مهدیعراقی، اللهرضا مرادیگروسی، جلال اصغری، امید شهبازی، بهنام حیدری، بهروز ابراهیمآبادی، طیب سالاروندیان، عزتالله طیبیراد، طالب ساعدی، حسام رضایی، خالد حسینی و حجتالاسلام بلال عربیان به عنوان اعضای شورای همگرایی اصولگرایان انتخاب شدند.

نامه مؤتلفه یزد برای صیانت از شروط رهبری

سید محمد فقیهی ، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان یزد در نامه ای به محمد صالح جوکار - نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی- با ابراز نگرانی از فریبکاری طرف مقابل در برجام و محدودیتهای بیش از حد برای ایران؛ با اشاره به تعلل در تشکیل شورای نظارتی و تعجیل برخی برای اجرای برجام، خواستار تذکر، سوال و در صورت ضرورت استیضاح مسئولان مربوطه برای صیانت از شروط رهبری شد.

بیانیه استان مرکزی در تاکید بر افزایش هوشیاری

حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی طی بیانیهای با تأکید بر لزوم هوشمندی و هوشیاری برابر سیاستها و نقشههای شیطانی غرب بهویژه در دوره پس از مذاکرات هستهای و برجام، تصریح کرد: دولت و مجلس باید دقت لازم را در راستای تذکرات ناصحانه و حکیمانه مقام معظم رهبری به کار گیرند. قطعا ملت بصیر و انقلابی ایران بر این حقیقت روشن واقفاند و این بار نیز همچون گذشته، دشمن را ناکام گذاشته و دستان پلید آنها را کوتاه خواهند نمود.

https://shoma-weekly.ir/5Sbp4S