شهرستانها

کوتاه از دفاتر استانهای حزب

مراد کاظمی: تفرقه خاستگاه فتنه است

مراد کاظمی گفت: تجربههای تاریخی نشان میدهد هر کشوری که دچار اختلاف و چند دستگی شود و انسجام خود را از دست بدهد بیشتر در معرض توطئههای دشمنان قرار میگیرد.

دبیر چهارمحال و بختیاری حزب مؤتلفه اسلامی با یادآوری لطمههای مادی، جانی و معنوی فتنه ۸۸ خاطرنشان کرد: فتنه از نظر بین المللی هم طمع دشمنان و هم استکبار را تقویت کرد.

جوانان چهارمحال و بختیاری: حکم ایستادهایم

رئیس واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: فتنهگران باید آموخته باشند کسانی که در خارج از این مملکت از آنان تعریف و تمجید میکنند بیشتر به دنبال منافع استکباری خود در ایران هستند و برای این ملت هیچگاه قابل اعتماد نبودند.

علی باقری تاکید کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد استکبار جهانی به اهداف پلید خود در این مرز و بوم برسد و هرگز ذرهای عقبنشینی نخواهیم کرد.

دفتر استان ایلام:

امید دشمنان را ناامید خواهیم کرد

حزب مؤتلفه اسلامی استان ایلام با صدور بیانیهای به مناسبت حماسه ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتشان، نظامشان و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز شد.

این بیانیه یادآور میشود که حزب مؤتلفه اسلامی استان ایلام با گرامیداشت این حماسه بزرگ اعلام میدارد با تمام توان راه امام و شهیدان گرانقدر را ادامه داده و با روشنگری در جامعه اسلامی چشم امید دشمنان ایران اسلامی را ناامید خواهند کرد.

دفتر استان بوشهر:

لجوجان به اثر مرور زمان امید دارند

حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر نیز با صدور بیانیهای با اشاره به گذشت ۵ سال از فتنه صهیونیستی ۸۸ نوشت: هنوز فریب خوردگان لجوجی که
آلت
دست دشمن قرارگرفته و به نظام اسلامی تهمت تقلب زدند و با آبروی نظام بازی کردند حاضر نیستند به این خطای بزرگ خویش اقرار نمایند.

این بیانیه میافزاید: ظاهرا انتظار دارند مرور زمان و تابش نور آفتاب و بارش باران این لکه ننگ را پاک کند!

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی:

حصر کمترین جریمه است

حجتالاسلام والمسلمین محمدعلی تابعی بیان کرد: آمریکا به دنبال یارگیری است و همیشه این احتمال وجود دارد که از هر جریانی به نفع خود استفاده کرده و سعی دارد آن جریان را تا سر حد براندازی نظام پشتیبانی کند. دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان جنوبی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری سران فتنه نظام را تا سر حد سقوط پیش بردند و حصر برای آنها کمترین جریمه است. وقتی یکی از این افراد به هواداران خود اعلام میکند که باید در صحنه باشند و دست به هر اقدامی بزنند و حاضر به پرداخت هر گونه هزینهای است بنابراین حصر کمترین جرم برای آنها است و اگر بنا باشد که آنها محاکمه شوند باید در همه ابعاد حقوقی وامنیتی موضوع رسیدگی شود که جرمشان بیشتر از این میشود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

مؤتلفه شبیه انصار پیامبر است

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با یادآوری اینکه در فتنه فضا غبارآلوده، ظلمانی و تاریک میشود گفت: با بصیرت بودن سبب میشود تا در این فضا گمراه نشده و در مسیر حق و حقیقت باشیم.

حجتالاسلام نورالله قدرتی در نشست اعضای حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی به استحاله کشیدن نظام جمهوری اسلامی را از دیگر تلاشهای فتنه گران دانست تا در صورت عدم توفیق در هدف براندازی به آن دست یابند که با بصیرت مردم این فتنه خنثی شد.

وی همچنین از حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان باسابقهترین حزب یاد کرد و بیان داشت: حزب مؤتلفه اسلامی ریشه در دورانهای مختلف دارد. این حزب با سابقه دورانهای سختی را سپری کرده است و نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشته است. شاید بتوان آن را با گروههای انصار دوران تاریخ اسلام قیاس کرد.

حسن کربلایی: رهبری به گیلان مدال بصیرت داد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گیلان گفت: حضور مردم در هفت دی و روز بعد یعنی ۸دی در میدان شهدای ذهاب و انعکاس گسترده آن موجب گردید، تا مقام معظم رهبری مدال بصیرت و هوشیاری را به مردم این استان بدهند و اعلام فرمایند که مردم گیلان یک روز جلوتر از مردم سراسر کشور به میدان آمدند. حسن کربلایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیش از ۲۵۰ بار از کلمه فتنه استفاده کردند، اظهار کرد: گروههای اصلاحطلب به دنبال فراموشی فتنه هستند. وی مجموعه گروههای اصولگرا را دارای سلایق متفاوتی دانست و تصریح کرد: حزب مؤتلفه اسلامی گیلان آمادگی همکاری با تمام جریانهای اصولگرایی برای وحدت را دارد.

علی احمدنیا: فتنه آینده در حال طراحی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی نیز با تبیین ابعاد فتنه ۸۸، خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال فتنهای دیگر در نظام اسلامی در آینده هستند از این رو باید همواره هوشیاری و وحدت خود را در مقابل این فتنهها حفظ کنیم. علی احمدنیا با تاکید بر اینکه مشی این حزب اعتدال بوده است بیان داشت: اعتدال واقعی را باید در این حزب جستجو و مطالعه کرد. همواره این حزب پر سابقه اعتدال و عدالت را رعایت کرده و هیچگاه تندروی نکرده است.

دبیر استان اصفهان: صحبت از مصادیق انتخاباتی زود است

محمد جعفر دانش با زودهنگام بودن بحث درباره مصادیق گفت: در حال برنامهریزی برای انتخابات آینده هستیم و هدف اصلی ما وحدت بین اصولگرایان است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در اصفهان افزود: ما تابع ولایت فقیه هستیم و از این رو محوریت جامعه مدرسین و روحانیت مبارز را دنبال میکنیم.

دبیر استان فارس: انتخابات آتی پیچیده است

غلامحسین چوبینی با اشاره به پیچیدگیهای انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال آتی گفت: شاهد تلاش گروهها و جریانهای مختلف هستیم تا بستری را فراهم کنند که در انتخابات آینده پیروز میدان باشند به ویژه جریان اصلاحات و کارگزاران تصورشان این است که آنها سبب پیروزی آقای روحانی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری شدند و باید مجلس آینده را نیز در اختیار بگیرند. دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان فارس با تأکید بر ضرورت وحدت در این شرایط، خاطر نشان کرد: نباید سادهاندیشی کرد که بدون کار و تلاش و رایزنی و پیگیری میشود به وحدت رسید.

معاون سیاسی یزد:

متصدیان استان اشتباهات را گردن بگیرند

محمد حسین صداقت در خصوص عدم دعوت از جامعه اسلامی مهندسین و حزب مؤتلفه اسلامی در نشستهای مشترک تشکلهای سیاسی با استاندار اظهار داشت: گویا متصدیان امور سیاسی استان، مسئولیت اشتباهات خود را به عهده نمیگیرند و آن را مکرراً تکرار میکنند!

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در استان یزد تأکید کرد: جای سؤال است با وجود سابقه بیش از ۴۰ سال فعالیت حزب مؤتلفه اسلامی در کشور چرا از آن حزب در نشست با استاندار دعوت نمیشود؟!

ملکشاهیراد عنوان کرد:

راهکار رفع بیکاری در لرستان

محمدرضا ملکشاهیراد گفت: بیکاری یک معضل بزرگ در لرستان است زیرا این استان همیشه جزء استانهای اول تا سوم در کشور در زمینه بیکاری بوده است. وی علت بیکاری لرستان را رشد جمعیت جوان و نبود منابع و زیرساختها برای جذب این جوانان عنوان کرد و گفت: استان لرستان در زمینههای، صادرات سنگ، گردشگری، کشاورزی و... استعدادهای فراوانی دارد که باید اینها شکوفا شوند.

معاون سیاسی مازندران:

ضرورت نفوذ سواد رسانهای تا روستاها

میثم معافی با بیان اینکه شناخت رسانه و درک پیام یکی از نیازهای فوق ضروری برای ایجاد پدافند فرهنگی است، گفت: رشد فزاینده تکنولوژیک و دیجیتالیسم در دنیا مفهوم باسوادی و بی سوادی را تعویض کرده است و کسی باسواد است که سواد رسانهای داشته باشد نه سواد خواندن ونوشتن! معاون سیاسی استان مازندران حزب مؤتلفه اسلامی در تبیین این مقوله افزود: سواد رسانهای یعنی جوان روستایی در کلبه خشتی خود بداند پیام چیست؟ فرستنده پیام کیست؟ بودجههای شبکههای ماهوارهای ازکجا و برای چه اهدافی تامین میشود؟ مگر فرستندگان فرهنگی آمریکایی نذر فرهنگی دارند؟ و...


https://shoma-weekly.ir/Q7pVYy