شهرستانها

کوتاه از دفاتر

مهدیشهر چشم انتظار آب دریای خزر

در جلسه حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان مهدیشهر با فرماندار شهرستان مهدیشهر، درباره مشکلات شهرستان همچون کمبود آب شرب و کشاورزی، نداشتن بیمارستان و درمانگاه، راههای ارتباطی، امنیت، مسکن برای قشر کم درآمد، گازکشی شهرکهای صنعتی و شهر فولادمحله و ... به تبادل نظر پرداخته شد.

قنبری فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه دولت به این نتیجه رسیده که برای استان سمنان و استانهای دیگر آب دریای خزر را بیاورد، افزود: امیدواریم در سفر ریاست جمهوری مجوز را به این استان داده و انتقال صورت گیرد.

شناسایی زنان موفق ایلامی

دکتر نصرتالله حیدری با ارائه گزارش طرحهای ماندگار فرهنگی در استان، گفت: با حمایت دانشگاه و اجرای طرحهای ماندگار فرهنگی زمینه تعامل دانشگاه در جامعه بیش ازگذشته فراهم خواهد شد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان ایلام افزود: در قالب طرح ماندگار فرهنگی با شناسایی زنان موفق استان که در حوزه های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فعالیت های شاخص دارند معرفی و جایزه زن موفق ایلامی، سیده زهرا حسینی نویسنده کتاب «دا» به آنان اعطا خواهد شد. دبیرخانه این طرح با توجه به محل تولد سیده زهرا حسینی نماد زن موفق ایلامی در شهرستان دهلران تشکیل شده است و مقدمات برگزاری این طرح استانی در حال شکل گیری است. زنان موفق، برجسته، و فرهیخته استان در قالب این طرح معرفی و حائز اهداء جایزه «سیده زهرا حسینی» خواهند شد.

نشست جوانان چهارمحال و بختیاری

مسئول واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری از تشکیل کارگاه یک روزه واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی استان خبر داد.

علی باقری افزود: کارگاه مزبور با حضور جوانان فعال و دانشجویان و طرفداران و اعضاء حزب مؤتلفه اسلامی در شهرستانهای 9گانه استان در تاریخ 6 شهریور 94 با هدف ارتباط با دانشگاهها و دیگر تشکلهای همسو در استان برگزار خواهد شد. ضمنا دو نفر از اساتید دانشگاه و همچنین مراد کاظمی دبیر حزب مؤتلفه استان ازجمله سخنرانان این کارگاه خواهند بود که در زمینه مسائل اقتصادی دوران پساتحریم و موضوع انتخابات و وحدت اصولگرایان و همینطور تحلیل مسائل سیاسی روز به سخنرانی خواهند پرداخت.

https://shoma-weekly.ir/1Jtu3J