اندیشه

کوتاه از حوزه اندیشه

آیت الله مظاهری: غصب خلافت اهل‌بیت(ع) به جایی می‌رسد که یکی از اولاد او داعش فعلی در عراق است. وقتی ولی خدا در خانه خدا قربه الی الله کشته شود، معلوم است که در آینده داعش و وهابی درست می‌شود. الان استکبار جهانی راه عجیبی را درست کرده و صهیونیسم با قارون‌های خلیج فارس ازدواج کردند و بچه آن‌ها داعش یا القاعده و طالبان شده و آقا بالاسر آن‌ها هم آمریکا و استکبار جهانی است.

آیت الله مظاهری: غصب خلافت اهلبیت(ع) به جایی میرسد که یکی از اولاد او داعش فعلی در عراق است. وقتی ولی خدا در خانه خدا قربه الی الله کشته شود، معلوم است که در آینده داعش و وهابی درست میشود. الان استکبار جهانی راه عجیبی را درست کرده و صهیونیسم با قارونهای خلیج فارس ازدواج کردند و بچه آنها داعش یا القاعده و طالبان شده و آقا بالاسر آنها هم آمریکا و استکبار جهانی است.


آیتالله العظمی مکارم: تبلیغات سوء علیه پیروان مکتب اهلبیت (ع) مبنی بر بیتوجهی شیعیان به قرآن، دروغی بیش نیست و حضور گسترده جوانان در آیینهای جزء خوانی پاسخی محکم به تبلیغات دروغ استکبار علیه جوانان مسلمان و شیعه است.


آیت الله سبحانی: تنها راه محاصره کردن تفکرات تکفیری منجمد و بدون علم آن است که علمای سنی نیز در کنار ما با استفاده از منابع دقیق تفسیری و عقلی اشتباهات و انحرافات فاحش این افراد را نشان دهند تا همه دنیا بفهمند که وهابیت در چه ظلمتی به سر میبرد.


حسن رحیمپور ازغدی پیش از خطبههای نماز جمعه: وجه اصلی اسلامی بودن بازار این است که بازار با فرمولها و قوانین علمی اداره شود به علاوه حقوق و اخلاق، به علاوه مبدأ و معاد، به علاوه خدا. خدا در بازار اسلامی حضور دارد؛ نه حضور مجازی و تشریفاتی که بر سردر مغازههایمان بنویسیم «هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی» یا دیگر ظواهر مذهبی، اینها لازم است اما کافی نیست.

https://shoma-weekly.ir/37UlPd