شهرستانها

کوتاه از استان ها

شفیعیها با اشاره به شکوه 22 بهمن:

فتنه انگیزی های جدید به ثمر نخواهد نشست

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه دیدگاهها و مواضع آیتالله هاشمی رفسنجانی در سالهای اخیر تعجببرانگیز و جای سؤال دارد، اظهار کرد: اوج این مواضع اظهارات خطا و تندی بود که در سالروز بازگشت امام راحل بیان شد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین با بیان اینکه امام خمینی(ره) همواره به قانونگرایی تأکید و برای خود حقی قائل نبود، افزود: این بیانات در تضاد کامل با سیره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

شفیعیها خاطرنشان کرد: امام راحل با کوچکترین خطای خانوادهاش مقابله میکرد تا باعث رواج آن در بین مردم و جامعه نشود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین با اشاره به زمینهسازبودن این اقدامات برای ایجاد اختلال در روند انتخابات، یادآور شد: باتوجه به تجربه تلخ فتنه ۸۸ قطعا ملت ایران از آگاهی و هوشمندی بالایی برخوردارند.

این مسئول ابراز کرد: بسیاری از مردم توجه دارند که این نوع رفتارها در آغاز دهه فجر و در آستانه انتخابات قطعا بوی فتنه میدهد.

شفیعیها تأکید کرد: به یاری خداوند و بصیرت ملت ایران، این فتنهها هرگز به ثمر نخواهد رسید.

شفیعیها عنوان کرد: حضور عظیم در راهپیمایی مبدأ شرکت حداکثری در پای صندوقهای رأی برای انتخابی آگاهانه و درست است.

مسئول بانوان مؤتلفه خراسان رضوی:

اتاق فکری ازبانوان توانمند داریم

فهیمه جعفریان، مسئول واحد بانوان حزب مؤتلفه خراسان رضوی گفت: برنامههایی که توسط شاخه بانوان حزب مؤتلفه ارائه میشود، شامل تشکیل جلسات در قالب حوزههای حزبی است، برنامههای این حزب در هر هفته سه جلسه است؛ ولی در زمان انتخابات با توجه به نزدیکشدن به این مقطع حساس، برنامههای حزبی به صورت روزانه برگزار میشود که با دعوت از گروههای مختلف با هدف آگاهیبخشی به اعضای جامعه صورت میپذیرد.

وی افزود: برنامههایی که در شاخه بانوان حزب مؤتلفه انجام میشود در قالبهای نوجوانان، جوانان و بانوان است، در این حزب برخی افراد بهعنوان عضو رسمی هستند که کارت عضویت دارند و برخی دیگر بهعنوان طرفدار در جلسات شرکت کرده و از بیان مطالب استفاده میبرند.

جعفریان تصریح کرد: در جلسات آگاهیبخشی، شناسایی نیروهای ارزشی و توانمند از طریق تشکیل جلسات حوزه‌‌های حزبی و جلسات ماهیانه تحت عنوان مجمع هماندیش بانوان را داریم که از بانوان توانمند و مؤثر در مشهد مقدس و استان در قالب اتاق فکر استفاده کردهایم که با تحلیل و بررسی موضوعات داخلی و خارجی کشور همراه است.

در جامعه ما احزاب جایگاه خود را پیدا نکردهاند، متأسفانه ما احزاب قوی و منسجمی نداریم؛ ولی حزب مؤتلفه اسلامی فعالیت و جایگاه قابل قبولی دارد؛ هدف ما این است که ضروت کار تشکیلاتی را برای اعضاء تبیین کنیم که تاکنون در این زمینه موفق بودهایم.

محمدعلی مینائی فر:

استکبارستیزی از شرایط اصلح بودن است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی مازندران گفت: انقلاب اسلامی بر پایه ارزشها بنا شده و با پشتیبانی مردم نظام اسلامی شکل گرفته و حضور مردم در انتخابات جلوه عینی جمهوریت نظام است.

محمدعلی مینائی فر افزود: مردم در تمام صحنهها انقلاب اسلامی را حمایت کردند و حضورشان در انتخابات نیز به معنای پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی است و بهطور قطع مردم هفتم اسفندماه پای صندوق رأی حاضر میشوند.

وی ادامه داد: شورای نگهبان با تأیید صلاحیت داوطلبان از تمامی گروهها و جناحهای سیاسی زمینه را برای حضور همه سلایق سیاسی در انتخابات فراهم کرده است و مردم نیز از بین داوطلبان افراد اصلح را که بتوانند اهداف نظام را پیش ببرند، انتخاب خواهند کرد.

مینائی فر گفت: یکی از شرایط نامزد اصلح استکبارستیزی و اطاعت از رهبری است و مردم نباید در انتخاب نامزد اصلح نگاهشان را صرفا به تأیید صلاحیتش در شورای نگهبان معطوف کنند، بلکه باید با شناخت کامل نامزدها به کاندیدای اصلح که بتواند باری از دوش نظام بردارد، رأی دهند.

https://shoma-weekly.ir/88KKy6