شهرستانها

کوتاه از استان ها

سیستان وبلوچستان: خانم فاطمه زیرک مسئول بانوان حزب موتلفه استان گفت: بخش بانوان موتلفه سیستان با حوزه علمیه منطقه ارتباط خوبی دارد و این نهاد میتوانند در روند مسیر مکمل هم باشند. زیرک با اشاره به شیوه عملکرد بخش مطبوع خود در خصوص جذب طرفداران به راه اندازی کارگاه های آموزشی اشاره کرد و گفت: در این زمینه با همکاری تشکل های مردمی آموزش های کاربردی برای خواهران داشته ایم.

همدان: محمود الفت دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان به خبرنگار هفته نامه شما گفت: اولین اجلاس منطقهای در دوره فعلی حزب با حضور دبیران استانهای؛ آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی و لرستان در شهر همدان برگزار شد.

چهارشنبه ۱۴ آبان نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان سخنران افتتاحیه این اجلاس بود و استاندار همدان نیز پنجشنبه گذشته در اختتامیه سخنرانی کرد. جذب، نقاط مشترک استانها، چگونگی ارتقاء حزب و ... موضوع بحث و تبادل نظر دبیران حزب در این منطقه بود.

گناوه : رضا قائدی قائم مقام دبیرحزب مؤتلفه اسلامی گناوه در دیدار جوانان این دفتر با دبیر استان بوشهر حزب با اشاره به سابقه طولانی این تشکل گفت: حزب موتلفه اسلامی برای عضو موقعیت دنیوی ایجاد نمیکند بنابراین اگرکسی برای مقاصدی غیر از دین و فعالیت مذهبی وارد موتلفه شود اشتباه آمده و خودبخود‌‌ رها میکند. اخلاص در عمل و تبعیت از رهبری از شاخصههای مهم عضویت در مؤتلفه اسلامی میباشد که امیدواریم جوانان عزیز آن را نصب العین خودقرار دهند.

https://shoma-weekly.ir/6Qq8Sw