شهرستانها

کوتاه از استانها

بزرگداشت سراسری طلایه داران آفتاب

هفته گذشته مراسم پنجاهمین سالگرد شهادت شهیدان امانی، بخارایی، صفارهرندی و نیک نژاد در بسیاری از دفاتر حزب مؤتلفه اسلامی در سراسر کشور از جمله شهرهای اصفهان، ایلام، بندرعباس، بجنورد، بوشهر، تبریز، رشت، سمنان، شهرکرد، قزوین، کاشان، گچساران، مشهد، یزد و ... برگزار گردید.

تحریم «جشن از کیسه بیت المال»

احمد علی مقدم، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان در نامه ای به معاون استانداری کرمان، نوشت: ضمن تبریک سالگرد انتخاب جناب آقای دکتر حسن روحانی، نظر به اینکه برای سالگرد انتخاب، برگزاری مراسم جشن مستلزم صرف هزینههای گزافی برای تبلیغات و برگزاری مراسم از بیتالمال است و تاکنون برگزاری چنین مراسمی مرسوم نبوده و نیست لذا از شرکت در مراسم مذکور معذوریم.

بزرگداشت شهدا مانور اقتدار نظام

حجتالاسلام جعفر شجونی در یادواره شهدای حزب مؤتلفه اسلامی در مسجد عابدینیه سمنان که با حضور گسترده مردم شهیدپرور، نماینده ولیفقیه در استان و نیز اعضای شورای استان حزب مؤتلفه اسلامی سمنان برگزار شد، به لزوم برگزاری یادوارههای شهدا اشاره کرده و افزود: اینگونه مراسمها و یادوارههای شهدا، مانور اقتدار نظام اسلامی ما است و برگزاری آن باید مورد توجه گرفته شود. مقتدای ملت بزرگ ایران، امام حسین(ع) است که حاضر است سر به دست دشمن بدهد؛ اما دست در دست دشمن خود ندهد.

* اهانت نتیجه نخواهد داد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اظهارات سخنرانان مراسم روز ۲۴ خرداد یاسوج تکراری، فرار به جلو و توهینآمیز بود. جریان اصولگرا مانند همیشه متانت خود را حفظ کند و در جای خود جواب این بیحرمتیها را خواهد داد. اما تقاضا از مسئولان استانی این است که بدون حاشیه کار خود را انجام دهند و وارد بازی فرار به جلو و اهانت به دیگران نشوند.

https://shoma-weekly.ir/bQSdUS