شهرستانها

کوتاه از استانها

دفتر حزب مؤتلفه اسلامی در دارالعباده یزد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اعضاء حزب مؤتلفه اسلامی استان یزد که به حق خود را وارث پیشگامان سربازی و جانبازی در راه ولایت محمد و آل محمد صلوات الله علیم اجمعین می‌دانند‌، انزجار قلبی خود را از توهین به پیشگاه رسول مهربانی اعلام و آمادگی خود را در جانبازی برای اعتلای کلمه اسلام و مبارزه بر علیه سپاه کفر و شرک و الحاد از صهیونیسم تا داعش در هر عرصه که لازم باشد، اعلام می‌کنند.

عرضه کالاهای قاچاق در بازار شهرکرد

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: چند صباحی است که در بازار شهرکرد کالاهای قاچاق خارجی عرضه میگردد و هیچ نظارتی هم بر این قضیه نمیشود.علی خسروی با اعتراض به این اقدام خلاف اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: وقتی از فروشگاه سؤال میشود چگونه کالای قاچاق وارد شده، میگوید با زد و بند!

آمادگی دفتر یزد برای دفاع از اسلام

دفتر حزب مؤتلفه اسلامی در دارالعباده یزد با صدور بیانیهای اعلام کرد: اعضاء حزب مؤتلفه اسلامی استان یزد که به حق خود را وارث پیشگامان سربازی و جانبازی در راه ولایت محمد و آل محمد صلوات الله علیم اجمعین میدانند، انزجار قلبی خود را از توهین به پیشگاه رسول مهربانی اعلام و آمادگی خود را در جانبازی برای اعتلای کلمه اسلام و مبارزه بر علیه سپاه کفر و شرک و الحاد از صهیونیسم تا داعش در هر عرصه که لازم باشد، اعلام میکنند.

رفتارهای انتخاباتی زیرپوستی در استان مرکزی

معاون سیاسی حزب مؤتلفه استان مرکزی درباره وحدت اصولگرایان گفت: یکی از راه حلها این است که از ظرفیت ‏‏خبرگزاریها و روزنامهها و مجموعه استفاده شود، فضای مجازی که ‏ایجادشده استفاده تا وحدت حاصل شود.‏مجید طبیبزاده در میزگرد جریانهای اصولگرا در استان مرکزی افزود: درباره انتخابات سال آینده وضعیت استان هنوز انتخاباتی نشده، در ‏زیرپوست یک جریاناتی وجود دارد و یکسری افراد ‏دارند کار میکنند، ‏کسانی که احساس تکلیف کردند برای انتخابات سال آینده کار میکنند، ‏کارهایشان شکلهای ‏مختلفی دارد، برای انتخابات سال آینده بهترین کار ‏برای اصولگرایان این است که جمع شویم.

آغاز فعالیتهای پیش انتخاباتی در آستارا

دومین دوره از نشستهای اعضای شورای حزب مؤتلفه اسلامی بندر آستارا با کاندیداهای احتمالی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد. لقمان نیا دبیر حزب مؤتلفه اسلامی آستارا در ابتدای این دیدار با تبریک دهه فجر و تجلیل از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: برنامههایمان طوری تنظیم شده که بهصورت دورهای در خدمت عزیزانی باشیم که قرار است بهعنوان کاندیداهای احتمالی در انتخابات مجلس شرکت کنند. بنابراین هدف شنیدن برنامههای کاندیداهاست و هیچگونه اظهار نظری تا زمان انتخابات نخواهیم داشت.

برگزاری کانون بهمن ماه در دفتر استان تهران

کانون اعضا و طرفداران حزب مؤتلفه اسلامی استان تهران، با سخنرانی رئیس مرکز بین الملل حزب درباره روند تکاملی انقلاب اسلامی و تأثیرگذاری آن بر بیداری اسلامی و سرنوشت مردم فلسطین و کشورهای اسلامی برگزار شد. همچنین در این کانون فیلم سینمایی آوازهای سرزمین من پخش شد که نحوه شکلگیری گروه داعش در مرز لبنان و سوریه و جنایات این گروهک علیه مسلمانان و مسیحیان و اهداف پنهان آن را تشریح میکرد. حسین شریفی تهیه کننده و برخی از
دست
اندرکاران این فیلم نیز در این مراسم حضور داشتند و درباره محتوای فیلم سخنانی ایراد کردند.

https://shoma-weekly.ir/0c59Vu