شهرستانها

کوتاه از استانها

فقدان مرکز ثقل برای اصولگرایان گیلان

کربلایی با تاکید بر اینکه جریانات اصولگرایی در گیلان مدیریت ارشد ندارند خاطرنشان کرد: از اینکه یک نفر جمع کننده جریانات اصولگرایی در استان باشد محروم هستیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی باتاکید بر اینکه در این راستا دیداری را هم با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان برنامه ریزی کردیم گفت: این دیدار به دو منظور بررسی معضلات و مشکلات استان و انتخابات آینده و وحدتی که جریانات اصولگرا باید داشته باشند برنامه ریزی و قرار شد با هماهنگی قبلی ۱۷ نفر از اصولگرایان به دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان بروند. از قول آیت الله قربانی نیز گفته شده بود ما از گذشته اختلافاتی داشته ایم ولی حالا بر اختلافات گذشته صلوات فرستاده شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچکدام از ما ۱۷ نفر در این دیدار به دنبال پاکت پول و پست نبودیم تصریح کرد: اصولگرایان در روز مقرر رفتند ولی نماینده ای از طرف ایشان آمد و گفت فلانی ، فلانی و فلانی نباشند و بقیه به دیدار بیایند.

کربلایی با تأسف از عدم برگزاری نشست برنامهریزی شده ؛ یادآوری کرد: ما از آیت الله قربانی به عنوان عضو جامعه مدرسین حمایت می کنیم. ما رفته بودیم نماینده ولی فقیه در گیلان را ببینیم ولی موفق نشدیم.

جلسات بررسی مشکلات چهارمحال با اصولگرایان

علی باقری مسئول پورتال خبری استان چهارمحال وبختیاری گفت: مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در دفتر حزب موتلفه اسلامی استان به مدت سه شب با همکاری معاونت های مختلف حزب برگزار شد. وی همچنین از برگزاری نشست مشترک حزب با تعدادی از اصولگرایان و سیاسیون استان در قالب کانون هم اندیشی و جلسه با مطبوعات و رسانههای همسو و اصولگرای استان جهت هماهنگی و نقد علمی مسائل و مشکلات استان و همچنین تشکیل جلسه با استاندار محترم استان خبرداد.

مسئولیت گرفتن براندازان در خراسان شمالی

محمد اکبرزاده معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان خراسان شمالی از نتیجه نشست
تشکل
های اصولگرا در بجنورد گفت: این همایش با حضور حجتالاسلام تقوی برگزار و باعث انسجام و الفت بین همه تشکل های اصولگرا و دلسوزان نظام شد. وی با اشاره به نشست چندی پیش برخی اصلاح طلبان در استان افزود این نشست با حضور و سخنرانی کواکبیان ولی با استقبالی ضعیف و کم رنگ برگزار گردید و کواکبیان با انتقاد از مجلس شورای اسلامی خواستار تغییر کلی بافت مجلس در دوره بعد و به زعم خود خانه تکانی در مجلس شد. اکبرزاده با اعلام عدم رضایت قشر متدین و اصولگرایان این استان از انتصابات در خراسان شمالی افزود: برخلاف انتظاراتی که می رفت عزل و نصب ها در استان متناسب با مشی اعتدالگرایی نیست و حتی افرادی که در براندازی نظام دست داشتند در حال حاضر مشغول به کار هستند.

فاصله گلستان از شأن واقعی

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان گفت: استان گلستان توانمندی زیادی در بخشهای اقتصادی، کشاورزی و منابع طبیعی و گردشگری دارد که باید بیشتر به آن توجه شود. استان گلستان با وجود منابع سرشار طبیعی و جاذبههای گردشگری و علیرغم اقدامات خوب انجام شده در برخی بخشیهای هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است که بر رسیدن به جایگاهی که در شأن این مردم باید تلاش بیشتری شود. سید حسن سیدی با تاکید بر اینکه این استان دارای نیروهای توانمندی بیشماری است، بر ضرورت همکاری و همیاری همه گروههای و چهرههای سیاسی و گروههای اصولگرا و نمایندگان در ساختن آینده این استان تاکید کرد.

خوزستان در تدارک اجلاس نماز

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان خوزستان و رئیس ستاد اقامه نماز این استان با تاکید بر اینکه مشابه برنامه های استاندار خوزستان برای اجلاس نماز را در سایر استانها نداشته ایم ، گفت: با اینکه کمتر از یک ماه ازبرگزاری اجلاس سراسری نماز درخوزستان باقی مانده اما برکات آن هم اکنون درسطح شهرستانهاهای خوزستان نمایان شده است. بلادیان پیشنهاد داد که دراثنای برگزاری اجلاس سراسری نماز، شهرداریها در بوستانها نمازخانه موقت تاسیس نمایند تا فضای عمومی شهر، چهره معنوی نماز بخود بگیرد.

https://shoma-weekly.ir/Kkx7E2