شهرستانها

کوتاه ار دفاتر استانی

حضور انتخاباتی حاشیه سازان در خراسان شمالی

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان شمالی با اشاره به سفر دو روزه ثمره هاشمی به بجنورد در اواخر اسفند ماه، گفت: با توجه به اینکه وی در این سفر به مباحث انتخاباتی مجلس شورای اسلامی پرداخته، به نظر میرسد طیف دولت دهم برای مجلس آینده به تکاپو افتادهاند.

وی همچنین با توجه به حضور یکی از چهرههای سرشناس فتنه ۸۸ در منزل یکی از مشاورین استاندار به دعوت وی نسبت به ابهام آمیز بودن این سفر تأکید کرد.

تسلیت حزب در پی درگذشت نماینده سلماس

یحیی عماری دبیر حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان غربی ضمن تسلیت درگذشت علی اکبر آقایی مغانجوقی نماینده مردم سلماس گفت: مرحوم مهندس علی اکبر آقایی نمایندهای پرتلاش و خدمتگزاری صدیق برای مردم غیور و شریف شهرستان سلماس بودند که ضایعه فوت ایشان باعث تأثر و تالم فراوان گردید.

ارزیابی لوزان در دفتر تهران

دومین کمیسیون سیاسی استان تهران حزب مؤتلفه اسلامی ۲۶ فروردین ماه با حضور رئیس مرکز امور بین الملل این حزب برگزار گردید و به ارزیابی نقاط قوت و ضعف بیانیه لوزان پرداخته شد.

ترقی در جمع بندی خویش عنوان کرد: با وجود تفسیرهای گوناگونی که از این بیانیه توسط آمریکاییها مانند لغو مرحلهای تحریمها بیان میشود و با عنایت به صحبتهای اخیر رئیس جمهور، انجام توافق در مرحله نهایی کمی با تردید مواجه شده است.

نماینده بوشهر در جمع جوانان حزب مؤتلفه:

خیلیها از قافله مردم در مسیر نظام عقب ماندهاند

عبدالکریم جمیری در همایش جوانان حزب مؤتلفه در بوشهر بیان کرد: دشمنان ما میخواستند امسال نظام و فضای جامعه را دوقطبی کنند اما نامگذاری سال که با درایت و فرزانگی مقام معظم رهبری مطرح شد توطئههای استکبار را خنثی کرد. وی با بیان اینکه در نظام ما رئیس جمهور، مراجع، مردم و همه امتحان شدهاند، گفت: اهداف نظام در جهان به سرعت گسترش پیدا کرده اما خیلیها از قافله مردم در مسیر نظام عقب ماندهاند.

رئیس واحد بانوان حزب مؤتلفه اصفهان: باید الگوهایمان را جهانی کنیم

دکتر اعظم ملائی در گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها گفت: در دورهای که فروپاشی خانوادهها به بحرانی برای جهان غرب تبدیل شده است، باید به جای سردرگمی در انتخاب الگویهای غریب با فرهنگ واعتقاداتمان با اعتماد به نفس به بهانه هستی و وجود فاطمه (سلام الله علیها) که جهانی است تاسی جوییم.

رئیس واحد بانوان حزب مؤتلفه اسلامی استان اصفهان افزود: در عصر حاضر که قدرتهای جهانی به واسطه استفاده از رسانهها و تکنولوژیهای نوین روز میکوشند فرهنگ، آداب و سنتهای خود را جهانی نموده و به جوامع دیگر بقبولانند، باید ما هم آستین بالا بزنیم و الگوهایمان را جهانی کنیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی ایلام:

غلبه بر مشکلات اقتصادی نیازمند  همدلی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان ایلام گفت: امروز یکی از راهبردهای دشمن ایجاد افتراق و شکاف میان مردم و حاکمیت، حاکمیت با حاکمیت است و وحدت، راهبردی است که میتواند بر این مشکلات غلبه نماید.

نصرت الله حیدری افزود: مشکلات کنونی اقتصادی و مباحث ناشی از رکود و تورم و تمهیدات استکبار جهانی نشان میدهد که مردم ما و دولت باید بیش از گذشته همدل و همزبان شوند تا راه برای اعتلای ایران اسلامی فراهم شود.

خرمیان: همدلی مانع فتنههای احتمالی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان گفت: امروز باید گوش به فرمان رهبری باشیم و با هوشیاری و نه یک قدم جلو و نه یک قدم عقب بمانیم.

حسن خرمیان که در نشست شورای معاونین حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان سخن میگفت با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۴ توسط رهبر معظم انقلاب به «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» خاطر نشان کرد: باید با روشنگری به هنگام، از فتنههای احتمالی در موضوعِ بیانیه و توافق هستهای پیشگیری نماییم.

https://shoma-weekly.ir/N12uNj