شهرستانها

کوتاه‌آمدن در مقابل آمریکا نگرشی غلط است

صمدی با اشاره به اینکه چنین اقداماتی وجه قانونی ندارد و باید جلوی چنین اقداماتی را گرفت، تصریح کرد: اعمال زور و حرکت استکبار‌گونه آمریکا موجب غارت اموال مردم ایران شده است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان گفت: غارت اموال ایران وجه قانونیدادن به دزدیهای آمریکا است که همواره به دنبال تأمین منافع خود بوده است.

روح الله صمدی در گفتگو با خبرنگار «موج رسا»،اظهار داشت: غارت اموال بلوکه شده ایران توسط دیوان عالی آمریکا، مصداق بارز زورگویی و روحیه استکباری آمریکا است.

وی با بیان اینکه مردم متوجه هستند که آمریکا با هر ترفندی اعمال زور میکند، افزود: غارت اموال ایران نیز نوعی اعمال زور از سوی آمریکا محسوب میشود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دسترسی به منابع ایران که حق مسلم مردم ایران وکار همیشگی دشمنان است، تصریح کرد: دیوان لاهه و مجامع قضائی بینالمللی باید به نفع مردم حکم صادر کنند.

صمدی تصریح کرد: به دلیل اعمال نفوذ ابرقدرتها و استکبار جهانی، این نوع مجامع، اموال ایران را مصادره میکنند تا وجه قانونی به دزدیها و دستدرازیهای خود بدهند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان گفت: غارت اموال ایران نیز از سوی دیوان عالی آمریکا، مصداق بارز دزدان سر گردنه است که با اعمال زور به اموال مردم دستدرازی میکنند.

صمدی با اشاره به اینکه چنین اقداماتی وجه قانونی ندارد و باید جلوی چنین اقداماتی را گرفت، تصریح کرد: اعمال زور و حرکت استکبارگونه آمریکا موجب غارت اموال مردم ایران شده است.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا علیه ملت ایران همواره وجود داشته است و این دشمنی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این نگرش که اگر در مقابل آمریکا، کوتاه بیاییم آمریکا دشمنی نخواهد کرد، نگرشی غلط است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه طرفهای غربی معترف هستند که ایران به تعهدات خود عمل کرده و اعتمادسازی را انجام داده است، تصریح کرد: اما طرفهای مقابل از این اعتمادسازی سوء استفاده کرده و زیر قول و قرار خود میزنند.

صمدی با اشاره به اینکه آمریکا همواره به دنبال تأمین منافع خود بوده است و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نکرده است، تصریح کرد: ضروری است جلوی چنین اقداماتی گرفته شود.

https://shoma-weekly.ir/y7slzv