شهرستانها

کمبود دنیای امروز معنویت است

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین با اشاره به اهمیت ویژه بحث ولایت و رهبری گفت: از عوامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران رهبری متفکرانه امام خمینی (ره) بود که توانستند به درستی حرکت مردم را هدایت کرده و انقلاب را به سامان برسانند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین  با اشاره به اهمیت ویژه بحث ولایت و رهبری گفت: از عوامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران رهبری متفکرانه امام خمینی (ره) بود که توانستند به درستی حرکت مردم را هدایت کرده و انقلاب را به سامان برسانند.

محمدحسین شفیعی‌ها  ضمن اشاره به رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری افزود: علیرغم توطئه‌های سنگینی که از سوی دشمنان انقلاب صورت گرفته است، یقیناً آنچه که توانسته این کشتی را در این دریای متلاطم آرام نگه دارد، رهبری و ولایت بوده است.

وی یکی از نقاط ضعف جنبش‌های اسلامی اخیر را نداشتن یک رهبری هوشمندانه دانست و گفت: به طور یقین اگر رهبری درستی هدایتگر این حرکت مردمی بود ثمرات بهتر و بیشتری به دست می‌آمد.

شفیعیها نداشتن یک رهبری دینی، سالم و آسمانی را از جمله معضلات جوامع به ظاهر پیشرفته دانست و تأکید کرد:آنچه که به عنوان کمبود برای دنیای امروز حس میشود نداشتن دینی متکی به احکام الهی است، چرا که بسیاری از رهبران ملتها تنها به جنبه مادی و دنیوی مردمان خود اهمیت میدهند در حالیکه در کشور ما ولایتفقیه با داشتن دو ویژگی اعم از اشراف به احکام دین و دستورات الهی و نیز پرهیزگاری و تقوا شایستگی هدایت مردم را دارد.

https://shoma-weekly.ir/2KJlZv