شهرستانها

کمال انسان در گروی افزایش بصیرت و شعور سیاسی به همراه معرفت دینی

افزایش بصیرت و شعور سیاسی اگر درکنار هم واقع شوند انسان را به کمال واقعی می‌رسانند و در واقع سیاست و دیانت را لازم و ملزوم دانستن است و لذا باید خود را با سلاح ایمان در اختیار نظام جمهوری اسلامی قرار دهیم.
حسن خرمیان دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان در جمع اعضاء حزب مؤتلفه استان سمنان رویکرد معنوی اعضاء را مورد تأکید قرار داد و گفت: خداوند سه ماه رجب، شعبان و رمضان را بهعنوان فرصت برای خودسازی و بهسازی جامعه اسلامی و انسانی قرار داده است پس باید خودمان را در این سه ماه به بهترین وجه تربیت کنیم. وی افزود: غفلت از این ماههای پربرکت مانند این است که در بین تفضلات الهی باشیم؛ ولی از همه آنها غفلت کرده و بیبهره بمانیم.

خرمیان افزایش بصیرت و شعور سیاسی را درکنار افزایش معرفت دینی دانست و خاطرنشان کرد: افزایش بصیرت و شعور سیاسی اگر درکنار هم واقع شوند انسان را به کمال واقعی میرسانند و در واقع سیاست و دیانت را لازم و ملزوم دانستن است و لذا باید خود را با سلاح ایمان در اختیار نظام جمهوری اسلامی قرار دهیم.

دبیر حزب مؤتلفه استان با یادآوری ماه پربرکت شعبان المعظم و میلاد پرسرور حضرت امام حسین (ع) یادآور شد: ما به عنوان حزب مؤتلفه در روز سوم شعبان در حسینیه مورد نظر جلسهای جشن و مولودی خوانی و همچنین سخنرانی ویژه بانوان خواهیم داشت. به همین منظور از کلیه خواهرانی که علاقمند در شرکت در جلسه مزبور باشند و بهخصوص خواهران حزب مؤتلفه استان دعوت میکنیم در مراسم پرفیض میلاد با سعادت امام حسین علیهالسلام شرکت کنند.

https://shoma-weekly.ir/441npR