ورزش

کلاهبرداری و حاشیه هایش

حیمی مدیر عامل سپاهان در واکنش به ادعاهای آقای کلاهبردار( لقبی که سپاهان به او داده) مبنی براینکه سپاهان پولی از او طلبکار نیست و دنبال سود پولش می‌گردد که شکایت کرده است، گفته: «موضوع کاملا شفاف و روشن است و نمی‌دانم چرا چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کند.

فردوس عادلی پور- حیمی مدیر عامل سپاهان در واکنش به ادعاهای آقای کلاهبردار( لقبی که سپاهان به او داده) مبنی براینکه سپاهان پولی از او طلبکار نیست و دنبال سود پولش می‌گردد که شکایت کرده است، گفته: «موضوع کاملا شفاف و روشن است و نمی‌دانم چرا چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کند. قاسم دهنوی در تاریخ 92/2/27 با ما قرارداد بسته و پولی را دریافت کرده است. الان از آن زمان تاکنون بیش از هفتاد روز می‌گذرد اما او پول ما را برنگردانده است!» مدیرعامل باشگاه سپاهان با تاکید بر اینکه هیچ مبلغی از قاسم دهنوی دریافت نکرده‌اند، گفت: اسم کار بازیکنی که 550 میلیون تومان از ما گرفته و به باشگاه دیگر رفته و دو، سه ماه است پول‌مان را پس نمی‌دهد چه می‌گذارید؟ رحیمی آیب پاکی را روی دست دهنوی ریخته و در پایان گفته:« یک سوال می‌خواهم مطرح کنم و مردم و جامعه قضاوت کنند. کسی که با دو باشگاه قرارداد می‌بندد و از دو جا پول می‌گیرد و پول یکی از آن باشگاه‌ها را بیش از دو، سه ماه است که پس نمی‌دهد، اسم این کار را چه می‌گذارید؟ چرا باید پول ما پیش او بماند و پس ندهد؟» گویا دهنوی حسابی از استفاده سپاهان از واژه کلاهبرداری ناراحت شده ولی خوب مدیر عامل هم حق دارد بیچاره! حالا این وسط سردار هم وارد عمل شده و توصیه هایی دارد که استاد دهنوی را به حاشیه می برد:« من به دهنوی گفتم که حق نداری تا وقتی که دو بازیکن سپاهان، 330 میلیون تومان ما را پس نداده‌اند پول سپاهانی‌ها را پس بدهی.قطعا دهنوی هم این کار را نخواهد کرد. آنها طلب ما را بدهند و ما هم پول آنها را می‌دهیم. اما این بار قضیه فرق دارد چون دفعه پیش قرار بود با حضور آقای حسن‌زاده همه چیز مسالمت‌آمیز حل شود اما مثل اینکه دوستان قصد ندارند این اتفاق بیفتد حتی به وکیل دهنوی هم این موضوع را ابلاغ کردم. سردار آن قدر داغ کرده که می گوید:« متاسفانه رای داده شده یک طرفه است و باید درباره دو بازیکن ما در اصفهان هم تعیین تکلیف شود تا این پول مابین دو تیم رد و بدل شود. من این را اعلام می‌‌کنم تا وقتی که حکم برای دو بازیکن سپاهان صادر نشود، ما پولی به آنها پرداخت نمی‌کنیم و دهنوی هم این کار را نباید انجام دهد. من باز هم می‌گویم تخلف دهنوی کمتر از آن دو نفر است.» و بعد از همه این ها سردار که بازیکنش را به حاشیه برده به او توصیه های دیگری هم دارد:« علیرغم اینکه می‌دانم حق با تو است اما نباید از هرگونه مصاحبه‌های تنش‌زا استفاده کنی چون پرسپولیس نیاز به آرامش دارد.» پاسخ دهنوی هم مشخص است:«چشم رییس سردار!»

زیدان آسیا کیه

«باشگاه استقلال قصد داشت که درباره مساله جباری سکوت کند چون دوست نداریم در سال منتهی به جام جهانی برای فوتبال ایران تنشی ایجاد کنیم. جباری پنجشنبه با جباری استقلال قابل قیاس نبودند. به هر حال جباری صحبت‌هایی مطرح کرده که صحیح نیست و نیازمند پاسخ است.» این ها را روابط عمومی باشگاه استقلال گفته اما تحمل نداشته و راجع به حرفهای جباری هم حرف زده:«جباری گفته که اگر فتح‌الله‌زاده از استقلال برود، بازمی‌گردد در حالی که او باید بداند کسی برایش دعوت‌نامه نفرستاده است! اصولا همین حرف‌ها و رفتارها بود که باعث جدایی جباری از استقلال شد. او بارها برای پرویز مظلومی، زنده‌یاد حجازی و امیر قلعه‌نویی، برای حضورش در استقلال شرط گذاشته. گویی کسی در استقلال نیست که از تیغ تیز جباری زخم نخورده باشد.»
محمد سررشته‌داری هنوز هم دست از سر جباری برنداشته :«جباری باز هم تاکید کرده که سال گذشته با مدیرعامل درگیری فیزیکی داشته و دلیل این امر را هم توهین مدیرعامل به پدرش عنوان کرده است. مساله این است که شاهدان ماجرا این مساله را تکذیب می‌کنند اما اگر فرض کنیم که ماجرا حقیقت داشته چرا جباری پارسال در استقلال ماند و گفت که بهترین قرارداد عمرش را از نظر مالی بسته است؟ قاعدتا دریافت پول زیاد باعث نشد که جباری از پدرش بگذرد! بنابراین واضح است که هیچ توهینی صورت نگرفته است.»
آقای روابط عمومی این حرف ها را بعد از بازی سپاهان گفته : «آقای فتح‌الله‌زاده تلاش زیادی کرد که از سوی هواداران، بازیکنان و مربیان هیچ توهینی به جباری صورت نگیرد. این مساله با اسناد و حرف‌های رد و بدل شده قابل اثبات است. کما اینکه پیش از بازی هم از هواداران خواسته شد که به جباری توهین نکنند. هرچند کنترل همه تماشاگران امکان‌پذیر نیست اما تلاش زیادی صورت گرفت که کسی به جباری توهین نکند.»
شما یه وقت باور نکنید که جباری برای باشگاه مهم بوده و هست ها! «درباره مساله جباری به همین قدر بسنده می‌کنیم و باقی مسائل را از طریق قانونی و طبیعی‌اش دنبال می‌کنیم اما امیدواریم که بازیکنان فوتبال ایران آن‌قدر حرفه‌ای باشند که دیگر شاهد چنین مسائلی در فوتبال ایران نباشیم.»

https://shoma-weekly.ir/4uUBO0