شهرستانها

کانون های مساجد تضمین کننده حرکت انقلاب هستند

کانون های فرهنگی و هنری مساجد تضمین کننده حرکت انقلاب هستند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین با اشاره به رشد کمی و کیفی کانون های مساجد گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد تضمین کننده حرکت انقلاب هستند.
محمد حسین شفیعی ها در نشست کارگروه تخصصی نمایشگاه توانمندی کانون های مساجد استان قزوین، بیان کرد: فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد از اهمیت بالایی برخوردار است و در واقع تضمین کننده حرکت انقلاب است.
وی ادامه داد: فعالیت های کانون های مساجد در چند سال اخیر به لحاظ محتوایی و کمی، افزایش داشته است به طوری که تعداد این کانون در استان قزوین از 36 کانون در ابتدای دولت به 170 کانون رسیده است که البته این تعداد، پایین است ولی تفاوت چشمگیری را در رشد کمی این کانون ها شاهد هستیم. دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین با اشاره به نقش مساجد در جامعه اسلامی اضافه کرد: تعداد مساجد به عنوان مراکزی که با اعتقادات و باورهای دینی مردم ارتباط دارند، افزایش یافته است که رشد مساجد به ارتقای فرهنگ و هنر نیز کمک می کند. وی تصریح کرد: با توجه به امیدی که نسبت به کانون های فرهنگی و هنری مساجد وجود دارد، این مساجد و کانون ها هستند که با همه نقاط قوت و ضعف می توانند به نظام جمهوری اسلامی کمک کنند و تقویت فعالیت کانون ها چه به لحاظ کمی و کیفی بسیار اهمیت دارد چراکه مسجد تضمین کننده سلامت جامعه است. شفیعی ها خاطر نشان کرد: فعالیت های مساجد در جامعه آثار و برکاتی را به دنبال داشته است و ان شاالله این فعالیت ها از آسیب دور خواهند ماند و ارتباط مردم با این مکان مقدس هرچه بیشتر خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/5PKoXT