ورزش

کار را به اما و اگر نکشیم!

اگر کره‌جنوبی بتواند ازبکستان را شکست بدهد بازی برای ما بسیار سخت خواهد بود و در جدول فشرده‌ای که قرار داریم اگر در دو بازی پیروز بشویم قطعاً به جام‌جهانی می‌رویم، اگرنه که باز هم کار به اما و اگر خواهد کشید که نباید بگذاریم کار به اما و اگر کشیده شود.
تیم ملی فوتبال کشورمان توانست با یک گل از سد قطر در دوحه بگذرد و با 10 امتیاز در مکان سوم جدول قرار بگیرد تا بخت ما برای صعود مستقیم به جام جهانی افزایش یابد. به گزارش ایلنا، بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال گفت: این بازی برای ما حکم سرنوشت را داشت. اگر نمیتوانستیم موفق شویم تمامی شانسها را از دست میدادیم. البته روزنههای صعود مستقیم به جام جهانی در ما روشنتر شد اما باید جبران گذشته را بکنیم. وی ادامه داد: یک نیمه با اضطراب و ناهماهنگ بودیم و البته چندین موقعیت گل هم داشتیم. در هر صورت نیمه اول را با تساوی در همه چیز به پایان رساندیم. نیمه دوم را با برنامهتر بودیم و با اعتماد به نفس کاملتری شروع کردیم و بعد از گلی که قوچاننژاد زد بازی را کنترل کردیم و در نهایت با 3 امتیاز از زمین خارج شدیم. ذوالفقارنسب درخصوص 2 بازی حساس که مقابل لبنان و کره جنوبی خواهیم داشت، اظهار کرد: دو بازی حساس با این دو تیم یکی در آزادی و یکی در سئول خواهیم داشت. رقیبان اصلی ما ازبکستان و کره جنوبی 11 امتیازی هستند و ما باید حتماً در تهران لبنان را شکست دهیم. در سئول هم دیدار حساسی مقابل کره جنوبی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: اگر کرهجنوبی بتواند ازبکستان را شکست بدهد بازی برای ما بسیار سخت خواهد بود و در جدول فشردهای که قرار داریم اگر در دو بازی پیروز بشویم قطعاً به جامجهانی میرویم، اگرنه که باز هم کار به اما و اگر خواهد کشید که نباید بگذاریم کار به اما و اگر کشیده شود.

https://shoma-weekly.ir/ZhAvXd