شهرستانها

کار حزبی اصولی، انحرافات را برطرف می کند

قائم مقام دبیر حزب موتلفه استان قم گفت: حزبی که کانال کشی فکری-سیاسی –مذهبی داشته باشد و در این جهت ها به جامعه خوراک فکری بدهد و در جهت ارتقاء آن پیش برود. کار حزبی کار بالقوه را بالفعل می کند و کژی ها وانحرافات را برطرف کرده و منسجم کننده است.
قائم مقام دبیر حزب موتلفه استان قم گفت: حزبی که کانال کشی فکری-سیاسی مذهبی داشته باشد و در این جهت ها به جامعه خوراک فکری بدهد و در جهت ارتقاء آن پیش برود. کار حزبی کار بالقوه را بالفعل می کند و کژی ها وانحرافات را برطرف کرده و منسجم کننده است.

به گزارش عتبات، حجت الاسلام مینایی فر قائم مقام دبیر حزب موتلفه استان قم در پاسخ به این پرسش که این حزب به طور کلی چه اهدافی را دنبال می کند، گفت: حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و دنباله روی امام و شهدا بودن سرلوحه کار بوده و برنامه های مختلفی برای رسیدن به دولت کریمه امام عصر (عج)، دولتی که عدل جهانی در آن پیاده خواهد شد، دارد. یکی از مطالبات این حزب در هر عصری، جوان گرایی بوده و هست.

وی با اشاره به این که یکی از مطالبات این حزب در هر عصری، جوان گرایی بوده و هست، گفت: تربیت نیروهای مخلص و باتقوا یکی از اهداف حزب است تا در شرایط و موقعیت های خاص از آن ها استفاده شود. ولی متاسفانه اکنون جامعه به سمت سیستم ریاستی رفته و پارلمانی نیست و نماینده ها، نماینده های منطقه ای و قومیتی هستند. اگر نمایندگان، نمایندگان استانی شوند، نقش احزاب پررنگ تر خواهد بود

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حزبی وجود دارد که با حزب موتلفه هم سو باشد و همچنین تفاوت شاخص این حزب با دیگر احزاب چه چیزی می باشد، گفت: ویژگی بارز حزب موتلفه این است که حضرت امام (ره) آن را بنا کردند و مهم تر از همه اینکه ارتباط خوبی با مرجعیت و روحانیت دارد و مرجعیت به تنها حزبی که اعتماد دارند و اجازه شرفیابی می دهند، این مجموعه است.

وی درباره فعالیت های این مجموعه گفت: این تیم کارنامه درخشانی در طول چند دهه فعالیت پیاپی داشته است. به مانند سابق، اکنون نیز برنامه ها متفاوت بوده و طیف گسترده ای دارد، اما در این میان می توان اشاره ای به تربیت نیروهای متعهد و مخلص، برنامه و کلاس های فرهنگی، اجتماعی برای بانوان، ورود به حوزه امر به معروف و نهی از منکر و انجام فعالیت های خیریه در سراسر کشور کرد.

و در آخر نیز تعریف حزب مطلوب و امتیاز کار حزبی را از زبان امام خامنه ای برشمردند: حزبی که کانال کشی فکری-سیاسی مذهبی داشته باشد و در این جهت ها به جامعه خوراک فکری بدهد و در جهت ارتقاء آن پیش برود. کار حزبی کار بالقوه را بالفعل می کند و کژی ها و انحرافات را برطرف کرده و منسجم کننده است.

https://shoma-weekly.ir/HEZMvZ