شهرستانها

کار تشکیلاتی انسجام و بهره‌وری بیشتری را در پی دارد

دیدار دبیر و اعضای حزب موتلفه اسلامی با فرماندار همدان با هدف مطرح کردن مباحث و مشکلات استان و تأکید بر پیگیری آن با نگاه به وضعیت کشور برگزارشد.
دیدار دبیر و اعضای حزب موتلفه اسلامی  با فرماندار همدان با هدف مطرح کردن مباحث و مشکلات استان و تأکید بر پیگیری آن با نگاه به وضعیت کشور برگزارشد.

سؤالات و مباحث مطرح شده در این نشست پیرامون استان و شهرستان همدان بود و بیشتر به موضوع پروژههای عمرانی و شهری و مباحث اقتصادی پرداخته شد.

معضلات و مشکلات گرانی در کنار آن مسکن مهر، بحث نظارت بر دستگاهها، انتخابات ریاست جمهوری، اعتبارات و عملکرد مدیریت شهری و وقوع جرم و مشکلات اجتماعی مهمترین محورهای این نشست دو ساعته بود.

در این دیدار فرماندار همدان با بیان اینکه از زمان تصدی این مسئولیت و قرار گرفتن در این جایگاه سیاسی رصد تشکیلات شناسنامهدار سطح استان را در دستور کار دارد، حزب موتلفه را پویاترین حزب فعال همدان دانست و افزود: حزب موتلفه در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی در خط ولایت بوده و اقدامات و فعالیتهای مناسبی انجام داده است و با وجود انحرافهای بسیاری که در سایر گروهها و احزاب بهوجود آمده است این تشکیلات در طول 40 سال فعالیت، کار خود را در مسیر ولایتفقیه ادامه داده است.

قهرمانیمطلق اظهار داشت: کار حزبی و تشکیلاتی تا به امروز در ایران خوب جواب نداده و موفق نبوده است، در واقع شاید احزاب خیلی خوب نتوانستند جای خود را در بین مردم باز کنند و این واقعیتی است که باید پذیرفت.

 فرماندار همدان در خصوص علت این عدم مقبولیت و موفقیت احزاب در جامعه توضیح داد: به عنوان مثال در مواقع خاص مثل انتخابات احزاب تشکیل میشوند و فعالیتهایی را انجام میدهند اما به دلایل برخی رفتارها و سوءاستفادهها بدبینیهایی در بین مردم بهوجود آمده و چندان به احزاب تمایلی ندارند.

 قهرمانیمطلق به تأکیدات شهید بهشتی به انجام کارهای مذهبی و تشکیلاتی اشاره کرد و افزود: کار تشکیلاتی نظم و نظام و انسجام و بهرهوری بیشتری را در پی دارد. امیدواریم در قالب این کارهای گروهی یا متفرقه به سمت و سویی که نفع مردم را به دنبال دارد، حرکت کنیم.

همچنین در این دیدار محمود الفت دبیر حزب موتلفه اسلامی همدان نیز با ارائه گزارشی به تشریح عملکرد حزب در استان پرداخت.

https://shoma-weekly.ir/h5TuNh