شهرستانها

کارکردن در جریان‌های تکلیف‌مدار دشوارتر است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی گفت: کارکردن در جریان‌های تکلیف‌مدار دشوارتر از جریان‌های قدرت‌مدار است.
علی احمدنیا در نشست با شماری از اصولگرایان اسفراین با تشریح دو جریان تکلیفمدار و قدرتمدار اظهار کرد: طول تاریخ با این دو جریان مواجه بوده و این جریانات رویکردهای متفاوتی داشتهاند.

وی تصریح کرد: اساس کارکردن در جریانات قدرتمدار راحتتر از جریانات تکلیفمدار است و این امری ثابت شده است. دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی گفت: جریانات قدرتمدار از هر ابزاری برای حکومت و حفظ قدرت برخلاف جریانات تکلیفمدار استفاده میکنند.

وی اظهار کرد: در جریانات تکلیفمدار سکنات و رفتارها مشروط است و در چارچوبهایی باید انجام شود. احمدنیا تاکید کرد: از این رو کارکردن در جریانات تکلیفمدار سختتر است و هر کسی در این محور حرکت کند توفیق خواهد داشت. وی در ادامه حزب مؤتلفه اسلامی در شهرستان اسفراین را دارای قدمت دانست و بیان داشت: اسفراین از زمره شهرستانهایی بوده که حزب مؤتلفه اسلامی طی دههای گذشته تاسیس شده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بر حفظ وحدت اصولگرایان تاکید کرد.

وی بیان داشت: در هفتم اسفند امسال شاهد برگزاری این انتخابات خواهیم بود که امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم خوبمان در اسفراین و همه شهرستانهای استان خراسان شمالی در این انتخابات حساس باشیم.

احمدنیا گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آزمونی دیگر برای مردم همیشه در صحنه ما است تا با حضور پرشور خود بر افتخارات نظام اسلامی بیفزایند.

https://shoma-weekly.ir/ZLX8Cm