شهرستانها

چند سوال ساده

از همه کاندیداهای محترم وبه ویژه از حجت‌الاسلام علیخانی ویا آقازاده محترمشان نظر مبارکشان را در مورد فتنه 88 و همچنین نفوذ به صورت صریح جویا شوند و اگر اعتقادی به اینکه در سال 88 فتنه‌ای رخ داده آیا آمادگی دارند که اعلام برائت نمایند.
صفت الله صالحی- در خواست مینمایم صریح ، صاف و شفاف از کاندیداهای احتمالی مجلس آینده از قزوین سوال شود:

1 - از کلیه کاندیداهای اصلاح طلب واصولگرا و مستقل بخواهند ریز داراییهای خود را قبل و بعد از انقلاب رسما اعلام نمایند و اگر ثروتی ملکی و یا خانه ای دارند در کجا قرادارد و به قیمت روز چقدر ارزش ریالی دارد اگر ارث پدری است که نوش جانشان ودر غیر این صورت از محل کدام درآمد میباشد و از کجا آوردهاند.

2 از همه کاندیداهای محترم وبه ویژه از حجتالاسلام علیخانی ویا آقازاده محترمشان نظر مبارکشان را در مورد فتنه 88 و همچنین نفوذ به صورت صریح جویا شوند و اگر اعتقادی به اینکه در سال 88 فتنهای رخ داده آیا آمادگی دارند که اعلام برائت نمایند.

3 - و ایضا سوال شود میزان سوادشان چقدر است اگر فقط جامع المقدمات، سطح و یا بیشتر خوانده اند ودر اینکه ایشان در مدت مبارزات قبل از انقلاب با بسیاری از بزرگان هم بند بوده و یا آشنایی داشته اند شکی نیست لیکن در دو جلد انتشارات مجلس شورای اسلامی دوره های ششم و هفتم مدرک تحصیلی ایشان خارج فقه و اصول نوشته شده است صحیح میباشد یا خیر؟ در دولت راستگویان انتظار میرود دروغ نگویند .

4 از کلیه کاندیداهای احتمالی سوال شود هزینههای تبلیغاتی را میخواهند از کجا تهیه نمایند و چقدر پیش بینی کرده اند و به ویژه ایشان در گذشته چه میزان برای مجلس و احیانا شورای اسلامی شهر تهران هزینه کردهاند.

5 - از آقای علیخانی خواسته شود دانلود سخنرانهای مجالس روضه خوانی اخیر را جهت استفاده عموم در اینستاگرام یا قزوین امروز قرار دهندتا همگان بهره مند گردند انشاالله .

6 - هر چند در کارنامههای مجلس ششم و هفتم تاریخ تولد ایشان 1318 ذکر شده بنده به جرات میتوانم بگویم براساس اسناد ساواک صحیح نیست ولی ایشان میتوانند بفرمایند از حجت الاسلام شیخ حسین علیخانی چند سال کوچکتر و یا بزرگتر هستند و برای مدارک مورد نیاز به کتاب خاطرات حسین آقا علیخانی و عکسهای ضمیمهاش مراجعه نمائید تا مشخص شود که چند سال کوچکتر و یا بزرگتر از آشیخ حسین (متولد 1323) میباشند البته اهالی محترم و معزز روستای خیارج میتوانند دقیق اعلام فرمایندکه واقعا 8 سال تفاوت در شناسنامه وجود دارد یا خیر. جهت اطلاع ایشان به همراه مرحومین ( حجج اسلام سید ابوذر حسینی ، شیخ طهماسب میرزا حسینی، حسینعلی مهدیخانی وشیخ علی سلیمانی ) و همچنین حجج اسلام شیخ ابراهیم امیری وشیخ حسین علیخانی در سال 1339 شمسی وارد حوز ه علمیه قزوین ومدرسه مولاوردیخان گردیده اند و هم دوره بوده اند و در حال حاضر از شناسنامه متولد 1326 برخوردارند لطفا سوال شود چرا در 35 سال گذشته که ایشان در دولتهای مختلف یا مسئولیت داشته و یا در مجلس بوده اند اقدام به اصلاح شناسنامه نکرده و در دوسال اخیر مبادرت به اینکار کردهاند و 8 سال شناسنامه کوچکتر گرفتهاند .

7 - سئوال شود آیا قبلا آیت الله هاشمی رفسنجانی مشاور پارلمانی در مجمع تشخیص مصلحت داشتند یا به خاطر حضور و ارتباط ایشان با مجلس به صورت تشریفاتی این شغل ایجاد گردید و پس از استعفای اخیر در صورتیکه تشریفاتی نیست چه فردی معرفی گردیده است و اگر جایگزینی تعیین شده چرا رسانهها مطلع نگردیده اندشاید منتظر مانده اند در صورتی که ایشان از راهیابی به مجلس آینده باز ماند دوباره به سرکار اول برگردند.

* قائم مقام دبیر حزب در قزوین

https://shoma-weekly.ir/Bifixe