شهرستانها

چشم فتنه چگونه در آذربایجان کور شد؟

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: حماسه ۹ دی به عنوان کلید و چراغ راه برای خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب است و مردم ایران با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری بر تمام فتنه‌ها خط بطلان کشیدند و این یعنی شکل گیری یک حماسه.
رحیم جهانی به مناسبت حماسه ۹ دی ماه توسط مردم ایران در سال ۸۸ با بیان این مطلب افزود: شکل گیری حماسه ۹ دی مرهون مردم فهیم ایران اسلامی است که با حرکت خودجوش خود در سایه تفکر انقلابی خود در سال ۵۷، هدف قرار دادن عاشورا توسط فتنه گران را محکوم کردند.

وی گفت: در جریان فتنه مقام معظم رهبری بسیار محکم مقابل فتنه ایستادند بنابراین اگر کسی در رکاب رهبری قرار نگرفت با رهبری زاویه پیدا کرد؛ کسی هم که در جریان فتنه در گوشهای نشسته و ساکت ماند او هم از رهبری فاصله گرفته است.

جهانی با اشاره به رهنمودها و موضع گیریهای به موقع و آگاهانه آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: دشمنان اسلام و ایران اسلامی باید بدانند سینه مردم این دیار آماده پذیرش حوادث گوناگون در دفاع از حریم اسلام و ولایت است و در۸ دی سال ۸۸ موضع گیری به موقع نماینده ولی فقیه در استان نقش موثردر مقابله با فتنه گران، در مردم دیندار سراسرکشور ایجاد نمود.

رحیم جهانی اضافه کرد: حضور مردم در صحنه و حمایت از نظام اسلامی و همچنین نقش بیبدیل ولایت مطلقه فقیه نقشههای دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی همچنین با اشاره به بصیرت مردم آذربایجان در قیام علیه توطئه ضد اسلامی فتنه جویان در عاشورای سال ۸۸ ابراز داشت: آذربایجان شرقی با محوریت تبریز بار دیگر التزام خود به ولایت و راه اهل بیت (ع) را در آن سال به نمایش گذاشت و با این حرکت خون غیرت را در رگ برادران مسلمان به جوش آورد و این جز در سایه
ولایت
مداری مردم شریف این دیار محقق نشد.

https://shoma-weekly.ir/cNDz9H