ورزش

چرا مشکل تکواندو با تغییر حل نمی‌شود؟

امروز ساحل عاج هم در مسابقات جهانی تکواندو مدال طلا می‌گیرد و ما عاجز هستیم. روسیه طلا می‌گیرد و ما نمی‌گیریم و آذربایجان با «رضا مهماندوست» مربی ایرانی‌اش می‌درخشد و طلا درو می‌کند و ما...!
سعید سعیدزاده- باز تکواندو باز سقوط، باز تأسف و آه و ناکامی ... و البته باز دفاع جانانه برخیها از رئیس!

در مسابقات جهانی 2017 کره جنوبی، تکواندوی ایران با سر زمین خورد و حتی یک مدال طلا هم نگرفت! باز دوستان پشت «محمدرضا پولادگر» ایستادند! تاوان جریحهدار کردن احساسات پاک خانواده تکواندو و مردم ورزشدوست ایرانی درالمپیک 2016 ریو و همین رقابتهای کره جنوبی را چه کسی میدهد!؟

در حالی که نتیجه مدیریت سنتی و ناکام فدراسیون تکواندو را همگان دیدند، «محمدرضا داورزنی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفهای وزارت ورزش و جوانان در اظهارنظری عجیب گفت: مشکل تکواندو با تغییر حل نمیشود!»

بماند که «لقمان کشاورز» ملی پوش سابق تکواندو خواستار توضیح روابط «داورزنی» با «پولادگر در باره رستوران و سالن بدنسازی خانه تکواندو و نحوه واگذاری آن شد! مگر پیشتر توضیحی در مورد همکاری تجاری کاپیتان تیم ملی والیبال و پسر رئیس فدراسیون داده شده بود؟

امروز بحث مدیریت ناکام «تکواندو» است. پرسش ما از جناب «داورزنی» این است؛ شما که میگویید مشکل تکواندو با تغییر حل نمیشود آیا تضمین میدهید با ماندن «پولادگر« حل شود؟

کدام رئیس فدراسیون را سراغ دارید که در تمام سفرها در تمامی ردههای سنی همراه تیم باشد؟ جهانگردی دیگر بس نیست؟

امروز ساحل عاج هم در مسابقات جهانی تکواندو مدال طلا میگیرد و ما عاجز هستیم. روسیه طلا میگیرد و ما نمیگیریم و آذربایجان با «رضا مهماندوست» مربی ایرانیاش میدرخشد و طلا درو میکند و ما...!

روی سخن ما با «محمدرضا پولادگر» است. آقای «پولادگر» دیگر بس نیست؟ بگذارید تکواندو نفسی بکشد یا حداقل نیروهای تازه نفس جلو بیایند.

«رضا مهماندوست»، «مرتضی کریمی«، «هادی ساعی»، «مجید افلاکی» و... و...و.... اغلب بزرگان تکواندو به خاطر یک نفر کنار نشسته یا سر از عرصههای دیگر در آوردند، چرا؟

شما که انسان معتمدی هستید. این را بدانید که مدیر ناکام به خاطر منافع یک کشور اسلامی باید کنار بکشد و جای خود را به فرد شایسته دیگری بدهد. باور کنید استعفا همیشه هم بد نیست. اتفاقاً استعفا دادن شهامت میخواهد.

روا نیست یکی از پرمدالترین رشتههای المپیکی ایران به نزول قطعی برسد و با سر زمین بخورد آن هم به خاطر یک نفر!

https://shoma-weekly.ir/QiKbsu