ورزش

چرا به وقت و شعور مردم احترام نمی‌گذارید؟

دربی ۷۸ هم خواهد گذشت. درست مثل دربی ۷۷ یا دربی ۷۶ که به تساوی صفر بر صفر انجامید.
مهدی یکتا- دربی ۷۸ هم خواهد گذشت. درست مثل دربی ۷۷ یا دربی ۷۶ که به تساوی صفر بر صفر انجامید. همانطور که دربی ۷۵ هم بدون گل مساوی شد و ما نیز مثل شما خواهیم گذشت و از آنجایی که احتمال میدهیم این نوشتهها تا حدودی از نگرانی همهمان کم کند، بد ندیدیم موارد زیر را پیشبینی کنیم؛

۱- پیش بینی میشود جناب آقای امیرقلعه نویی تا پایان دهه ۹۰ شمسی همچنان بر سر کار خود در استقلال میماند و به احتمال فراوان با همین سبک بازی سالهای سال قهرمان لیگ برتر، حذفی و حرفهای فوتبال ایران میشود!

۲- پیش بینی میشود علی دایی هم به دلایل مشابه فوق حداقل تا سه سال آینده به عنوان سرمربی پرسپولیس به فعالیت خود در این تیم پرطرفدار ادامه خواهد داد، زیرا نباختن در دربی این گارانتی را دارد و آقای گل جهان هم متوجه شده مهم این نیست که تیمش گل نزند و مهمتر این است که تیم حریف هم نتواند گل بزند!

۳- پیشبینی میشود پیام صادقیان دربی ۷۹، ۸۰، ۸۱ و در صورت ماندن در پرسپولیس در دربی ۸۲ هم کماکان خشونت به خرج دهد، بازیکنان حریف را با لگد، تکل یا آرنج بزند و از زمین هم اخراج نشود!

۴-پیش بینی میشود آندرانیک تیموریان مثل یک ناظر ویژه بر کار داور بازی که احتمالاً پس از بازگشت سعید مظفریزاده به عرصه داوری همین شخص خواهد بود نظارت کند و اجازه ندهد هیچ کس دیگر خودش را به داور دربی نزدیک کند! آندو میتواند بدون بستن بازوبند کاپیتانی این وظیفه را در چندین و چند در بیدیگر هم با قدرت بر عهده بگیرد!

۵-پیش بینی میشود باز هم تماشاگران آبی و قرمز از اقصی نقاط دنیا کشور در دربی ۷۹ وارد استادیوم آزادی شده و این ورزشگاه را پر کنند به رغم آنکه از قبل میدانند نتیجه این شهرآورد هم هیچ بر هیچ است!

۶-و بالاخره پیش بینی میشود رسانهها اعم از نوشتاری، دیداری و شنیداری چراغ دربی بعدی را هم روشن نگاه داشته و از هفت، هشت، ده روز پیش از شهرآورد با پرداختن به بازیکنان و مربیان سرخابی همه را دلخوش کنند در حالی که... بله، پیش بینی میشود همین رسانهها بلافاصله پس از تساوی صفر بر صفر دربی ۷۹ دوباره شروع به نوشتن علیه‌‌ همان بازیکنان و مربیان و انتقاد از زمین و زمان کنند و این حکایت همچنان باقی است!

https://shoma-weekly.ir/iE8sZd