شهرستانها

پیگیر وعده های استانی دولت به عنوان کار حزبی هستیم

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور محترم به استان و وعده ها و مصوباتی که انجام شد را در بازه های زمانی مشخص پیگیری می کنیم.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور محترم به استان و وعده ها و مصوباتی که انجام شد را در بازه های زمانی مشخص پیگیری می کنیم.

محمدحسین شفیعی ها گفت: از جمله مصادیق امر به معروف و نهی از منکر اعلام کردیم که مصوبات سفر رئیس جمهور محترم به استان و وعده ها و مصوباتی که انجام شد را در بازه های زمانی مشخص پیگیری می کنیم. یقینا تا پایان سال وعده های داده شده در این خصوص به مصداق امر به معروف از مقامات پیگیری و گزارش آن به مردم عزیز تقدیم خواهد شد و نیز مصوباتی را که برای سال آینده نوید آن را به مردم دادند باید به عنوان کار حزبی پیگیر باشیم که تحقق یابد.

وی افزود: بدیهی است انجام این وعده ها و تحقق آنها مایه امید مردم خواهد بود و به عنوان انجام معروف باید سپاسگزار مسئولان باشیم و در صورت عدم تحقق آنها به عنوان یک منکر بزرگ باید برخورد مناسب صورت گرفته و مسئولان پاسخگوی کوتاهی ها و وعده های
بی حاصل خود باشند.

محمدحسین شفیعی ها درپاسخ به سوالی مبنی بر عملکرد حزب موتلفه اسلامی در استان بیان کرد: کارکرد حزب، فعالیت سیاسی است حزب بدون فعالیت سیاسی هویتی نمی تواند داشته باشد، موتلفه اسلامی در استان به سهم خود سعی دارد که حضوری پررنگ در عرصه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی داشته باشد.

دبیر حزب موتلفه استان پیرامون اهمیت دو انتخابات سال آینده بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، انتخابات شوراها نیز در اندازه خودش با اهمیت است. در انتخابات ریاست جمهوری چون بحث کلان ملی است استان ها و شهرستان ها نقش آنچنان پررنگی ندارند و تمکین از تصمیمات کشور صورت می گیرد اما از آن جهت انتخابات ریاست جمهوری اهمیت پیدا کرده است که با توجه به عملکرد ضعیف دولت که به شدت در وعده هایی که به مردم داده ناموفق بوده و نگاه ها و تحلیل های ضعیفی که داشته باعث شده کشور در یک رکود عمیق قرار بگیرد و مردم همچنان از سختی معیشت رنج ببرند .

این فعال سیاسی یادآورشد: در خصوص مجموعه مدیریت در استان گفت: در مورد عملکرد دولت در استان، یکسری عوامل برمی گردد به کلان کشور، وقتی دولت در کلان کشور دچاربرخی مشکلات و
ناتوانایی های جدی است، طبیعتا
آسیب های آن به استان هم وارد می شود و از این حیث نمی توانیم به مسئولان استانی خرده بگیریم چون فضایی است که در کلان وجود دارد و به طور طبیعی به استان هم سر ریز می شود. اما یک وجه دیگر به عملکرد مسئولان و مقامات دولتی استان برمی گردد.

وی اضافه کرد: متاسفانه در استان قزوین، با تغییری که در استانداری ایجاد کردند، دولت یک تجربه ناموفق را تجربه کرد ، چون این تغییر بر مبنای یک منطق عقلانی و مدبرانه صورت نگرفت ، و آسیب های طبیعی خود را به دنبال داشت که به وضوح مشاهده می کنیم. تغییر ویا برکناری مدیری اگر از عقلانیت و یا منطقی برخوردار نباشد به طور طبیعی نتیجه ی عکس در بر دارد، یعنی نه تنها کارها را درست نمی کند بلکه مخرب نیز خواهد بود . همین اتفاق درقزوین افتاد . به دلیل زیاده خواهی و انحصارطلبی هایی که در استان بیش از سه دهه است که وجود دارد ، ضعف شخصیتی که جریان سیاسی نزدیک به دولت در خود احساس می کرد، از جمله این که چرا در دوران قدرت دولت تدبیر امید نیروی های منتسب و حامیاین دولت در جریان کارها نیستند و یا چرا ما را به کار نمی گیرند و... منجر به این شد فشار شدیدی به دولت و رئیس جمهود وارد کنند و استاندار را تغییر دهند. هرگز مقامات تصمیم گیر نتوانستند دلیل و حجتی ارائه کنند که ضعف مفرط استاندار منصوب خود چه بود که منجر به عزل وی شد؟

https://shoma-weekly.ir/Pul4AR