شهرستانها

پیوند جوانان خراسان شمالی با ارزش‌های انقلابی ناگسستنی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی: پیوند و پیمان جوانان خراسان شمالی با مبانی دینی و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و نیز راه شهدای عزیزمان ناگسستنی است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی: پیوند و پیمان جوانان خراسان شمالی با مبانی دینی و ارزشهای والای انقلاب اسلامی و نیز راه شهدای عزیزمان ناگسستنی است.

علی احمدنیا دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی در تجلیل از مقام شهدای استان گفت: روند جنگ تحمیلی با فتح خرمشهر و اخراج اشغالگران به پیروزی ملت ایران و شکست ارتش بعثی و بروز تغییرات راهبردی در جغرافیای سیاسی امنیتی منطقه انجامید. وی افزود: عملیاتهای غرورآفرین دلیرمردان جبهههای زمان دفاع مقدس، عرصه نمایش ضعف و ناکارآمدی قدرتهای مادی برابر قدرت ایمان، معنویت و فداکاری بود.

احمدنیا با ترغیب جوانان حزبالله و ارزشی خراسان شمالی به سوی ارزشهای والای انقلاب و اسلام عزیز اضافه کرد: درود بر آنان که مردانه جنگیدند و جان شیرین خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و جاودانه شدند. در این حماسه سراسر شور و شعور و افتخار، رزمندگان خراسان شمالی هم سهم بسزایی داشتند و شهدای عزیزی را تقدیم کردند روحشان شاد و بهشت رضوان گوارای وجود مبارکشان باد.

دبیر حزب مؤتلفه استان خاطرنشان کرد: عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران بهویژه در عرصه بیداری اسلامی و سلطهگریزی جهانی درحقیقت مرهون مقاومت، پایداری و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس به ویژه حماسهآفرینان عملیات تاریخساز بیتالمقدس و فتح خرمشهر است. لذا این روز بزرگ را که به برکت آن ایثارگریها و رشادتها روز ملی مقاومت و ایثار نام نهاده شد گرامی میداریم و خاضعانه بر ارواح ملکوتی شهدایمان درود میفرستیم و با خون پاکشان پیمان میبندیم که در ظل ولایت امام خامنهای حفظه الله تعالی الی فرج بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه در همان مسیر باقی خواهیم ماند
https://shoma-weekly.ir/laGZrK