شهرستانها

پیروزی مرسی لرزه بر اندام اسرائیلی‌ها انداخته است

نادر مقدسی: پیروزی مرسی لرزه بر اندام اسرائیلی‌ها انداخته، زیرا از این به بعد با رئیس جمهوری طرف هستند که در مقابل آنها ذلیل نیست، تعظیم نمی‌کند و همه خواسته‌هایشان را بی‌چون و چرا اجرا نخواهد کرد
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشور مصر گفت: پیروزی مرسی لرزه بر اندام اسرائیلی‌ها انداخته است.
نادر مقدسی در نشست هفتگی این حزب در اراک با اشاره به تحولات سوریه اظهار داشت: شکی نیست که پیروزی مرسی لرزه بر اندام اسرائیلی‌ها انداخته، زیرا از این به بعد با رئیس جمهوری طرف هستند که در مقابل آنها ذلیل نیست، تعظیم نمی‌کند و همه خواسته‌هایشان را بی‌چون و چرا اجرا نخواهد کرد و از جنگ‌های آنان حمایت نمی‌کند.
وی تاکید کرد: مصر در حال تغییر است، چرخ تغییر سریع‌تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد و این تغییر به مرزهای مصر محدود نخواهد شد، بلکه به مرزهای سایر کشورها نیز کشیده خواهد شد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: به ‌طور قطع با تحقق موج بیداری اسلامی در بین ملت‌های منطقه و برآمدن حکومت‌هایی منبعث از خواست و اراده مردم مسلمان، شاهد انزوای هر چه بیشتر رژیم صهیونیستی و برجسته شدن هر چه بیشتر و تقویت آرمان مقدس فلسطین در بین ملت‌ها و دولت‌ها خواهیم بود.
مقدسی با اشاره به وضعیت سوریه ابراز داشت: شرایط سوریه و مداخلاتی که متاسفانه برخی از همسایه‌ها در امور داخلی این کشور می‌کنند، حساسیت‌های زیادی را برانگیخته است.
وی ادامه داد: نیروهایی در کشورهای همسایه آموزش می‌بینند، مسلح می‌شوند و به سوریه برای انجام عملیات تروریستی اعزام می‌شوند که تماما از آمریکا و استکبار دستور می‌گیرند.
وی با تاکید بر اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات منطقه تحکیم صلح، ثبات و جلوگیری از گسترش ناآرامی‌ها و بی‌ثباتی در منطقه است تاکید کرد: نباید اجازه داد کشورهای غربی استقلال و هویت ملی کشورهای منطقه را به خطر بیندازند و هرگونه تغییری در این کشور باید بر اساس خواست و اراده مردم آن کشور باشد نه در اثر دخالت عناصر بیگانه.

https://shoma-weekly.ir/gr4tLR