شهرستانها

پویایی بوشهر با حضور جوانان در فضای علمی محقق می شود

آیت الله صفایی بوشهری در دیدار دبیر و اعضاء و طرفداران واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: الحمدلله استان بوشهر در حوزه سیاست ولایی در ایران دارای رتبه اول است و تمام ایران، استان بوشهر را به عنوان یک استان ولایتمدار می‌شناسند.
آیت الله صفایی بوشهری در دیدار دبیر و اعضاء و طرفداران واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: الحمدلله استان بوشهر در حوزه سیاست ولایی در ایران دارای رتبه اول است و تمام ایران، استان بوشهر را به عنوان یک استان ولایتمدار میشناسند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه بیانات خود افزودند: من به تمام مسئولین استان پیشنهاد میکنم و تقاضا دارم از ظرفیت جوانان استان استفاده کنند چون جوانان هستند که استان را میشناسند، دلسوز هستند، دانش دارند، قدرت عملیات میدانی دارند و آینده این استان هستند. و کسانی که به جوانان استان اعتماد نمیکنندشناختی نسبت به ظرفیت و قابلیتهای جوانان ما ندارند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان بیانات خود خاطر نشان نمودند: اگر ما بخواهیم یک استان موفق و پویا در همه عرصهها داشته باشیم باید به نظریهپردازی و فضاهای علمی و دانش بنیان جوانان اهمیت دهیم.

همچنین دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در این دیدارگفت: در شرایط کنونی در کشور، نیاز به بصیرتافزایی احساس میشود. حزب موتلفه تحت لوای روحانیت کار خود را آغاز کرد و عشق به امام زمان آنان را به سوی ولایت کشاند.

فاتحی افزود: تشخص حزب موتلفه به خاطر ولایتمداری خاص و خالص آنان است و همیشه در مسیر ولایت حرکت کردهاند. حزب موتلفه در مناسبتهای مختلف با پیروی از مقام معظم رهبری در مراسم مختلف پیشقراول مبارزات بودهاند و در انتخابات نیز همواره نگاهشان به فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است.

https://shoma-weekly.ir/mjoRkI