شهرستانها

پنج الزام تبدیل ایران به قدرت بین‌المللی

داشتن یک مجلس قوی که هماهنگ با رهبری باشد بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کند که راه تحقق این مسئله نیز وحدت اصولگرایان است؛ بنابراین ما نیز در استان و در همه حوزه‌های انتخابیه برای تحقق چنین مجلسی موظفیم تمام تلاش خود را مصروف داریم.
سیدی دبیر حزب مؤتلفه استان گلستان در جمع اعضای این حزب در گرگان اظهار داشت: تبدیلشدن جمهوری اسلامی از یک قدرت منطقهای به قدرت بینالمللی از ضروریاتی است که همه علاقهمندان به انقلاب بهویژه نخبگان باید به آن توجه کنند و در این مسیر نباید از هیچ کوششی خودداری نمایند.

وی برای تحقق این مسئله گفت ما باید برای این تبدیل در پنج حوزه فرهنگ، سیاست، اقتصاد، علم و فناوری و مدیریت راهبردی بر اساس احکام اسلامی نظریهپردازی و نمونههای اجرایی آن را تعریف کنیم که درواقع رسالت حوزه و دانشگاه در این محورهای اساسی تعریف میشود. به بیاندیگر تحقق این تبدیل منجر به قدرتمندشدن جمهوری اسلامی برای اجرای احکام اسلامی در عرصه جهانی و ایستادگی کامل در مقابل قدرتهای بازدارنده طاغوتی است.

این مدرس دانشگاه گفت: اینکه مقام معظم رهبری تولید علم و اقتصاد را جزء اولویتهای اساسی کشور میدانند در واقع میخواهند موانع این تبدیل را بردارند؛ بنابراین وظیفه ما در دانشگاههای استان گلستان به اندازه سهم خودمان این است که مطالعات خود را در راستای اجرای اسناد بالادستی و فرمایشات مقام معظم رهبری قرار دهیم، یعنی خواستار رشد علمی در بین دانشجویان خودمان در همه رشتهها شویم و به جد از مسئولان آن را مطالبه کنیم. لذا باید مسائل فرهنگی براساس سند مهندسی کشور تنظیم شود و دانشگاه براساس سند اسلامیشدن دانشگاهها سازماندهی شود.

سیدی با توجه به وظایف اصولگرایان در سال جاری گفت: برنامهریزی و اجرای درست ما قطعا منجر به این میشود که ولیفقیه مسائل جهان اسلام را بهتر مدیریت کند یکی از این وظایف ما تشکیل مجلسی است که بتواند با قدرت فرمایشات رهبری را تبدیل به قانون برای اهداف مذکور نماید. وی همچنین اظهار کرد: داشتن یک مجلس قوی که هماهنگ با رهبری باشد بسیاری از توطئهها را خنثی میکند که راه تحقق این مسئله نیز وحدت اصولگرایان است؛ بنابراین ما نیز در استان و در همه حوزههای انتخابیه برای تحقق چنین مجلسی موظفیم تمام تلاش خود را مصروف داریم.

این فعال سیاسی ادامه داد: اگر اصولگرایان اهداف بلندی که بیان شد مدنظر داشته باشند و از تعدد نامزدهای اضافی بکاهند قطعا با عنایات الهی به نصرت نزدیک خواهند شد.

دبیر استان گلستان خاطرنشان کرد: سیاست مؤتلفه اسلامی این است که تلاش کند تا هرچه بیشتر اصولگرایان را به وحدت نزدیک سازد، خوشبختانه جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری نیز همراه با مؤتلفه بر این مسئله تاکید میورزند.

دادن یک لیست برای انتخابات تصمیم گوارایی است که میتواند نتایج ارزندهای برای نظام داشته باشد البته بعضی تلاش میکنند که با طرح مسائل ناسیونالیستی و بااهمیت جلوهدادن آن مانع این وحدت شوند باید به این دوستان گفت که براساس فرمایشات رهبر معظم اگر کسی دانسته یا نادانسته مسائل قومیتی را دامن بزند به دشمنان خدمت کرده است.

https://shoma-weekly.ir/wTRBd9