ورزش

پس لرزه‌های یک تصمیم اشتباه!

شاید این بازیکنان پرسپولیس به هدف خود که دریافت پول بیشتر باشد برسند؛ اما به همان نسبت هم جایگاه خود در قلب هواداران را از دست می‌دهند. یک چیز با ارزش که با معیارهای مالی سنجیده نمی‌شود.
مهدی خرمی- در فوتبال امروز در بسیاری اوقات پول حرف اول را میزند. همین پول باعث میشود تا یک بازیکن هر جور که بخواهد باشگاه را به بازی بگیرد و حتی تمرینات تیمش را به اعتصاب بکشاند!

به طور مثال میتوان به اعتصاب اخیر تمرین پرسپولیس اشاره کرد. روزی که جوانترهای پرسپولیس بی اعتنا به نصیحت سرمربی و کاپیتانها در اعتراض به مبالغ کم واریز شده به حسابشان تمرین نکردند.

شاید این بازیکنان پرسپولیس به هدف خود که دریافت پول بیشتر باشد برسند؛ اما به همان نسبت هم جایگاه خود در قلب هواداران را از دست میدهند. یک چیز با ارزش که با معیارهای مالی سنجیده نمیشود.

حالا باید به هواداران پرسپولیس حق داد که از رفتار بازیکنان پولکی شاکی باشند طرفدارانی که در هفتههای گذشته با حضور 70-80 هزار نفری خود شور عجیبی به استادیوم آزادی دادهاند. هوادارانی که اغلب از قشر متوسط و طبقه پایین جامعه محسوب میشوند و تنها امیدشان به ساقهای بازیکنان پولپرست امروزی است!

شاید جالب باشد بدانید یکی از این بازیکنان شاکی که نقش مهمی هم در اعتصاب بازیکنان داشته تا به الان مبلغ 400 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است!

یک بازیکن شمالی دیگر که سه سال است در پرسپولیس توپ میزند حدود همین رقم را دریافت کرده بقیه بازیکنان را تحریک به اعتصاب کرده است!

یا بازیکنی را در همین پرسپولیس سراغ داریم که 60 درصد مبلغ قرارداد خود را گرفته و اعتصاب هم کرده است؛ اما به طور ناگهانی در جلسه بازیکنان شاکی با «علی اکبر طاهری» مدیر عالم باشگاه ناگهان غیباش زده است!

ماجرا وقتی جالبتر میشود که بدانید بازیکنان پرسپولیس به صورت خودجوش از شبکههای مجازی خداحافظی کردند. میدانید چرا؟

دلیل این کار به ناراحتی شدید هواداران پرسپولیس از بازیکنان برمیگردد. کسانی که به خاطر چند میلیون بیشتر و کمتر اعتصاب کردند تا بدترین اهانتها را در فضای مجازی بخرند!

به عبارت بهتر خداحافظی از اینستاگرام برای تمرکز بیشتر و کسب موفقیت نیست؛ بلکه به دلیل هجمه هواداران، پرسپولیسیها چنین تصمیمی گرفتند.

این اتفاق میتواند پیام مهمی هم در برداشته باشد. اینکه دست بازیکنان امروزی برای هواداران رو شده و دیگر کسی گول مصاحبههای رنگارنگ آنها را نمیخورد. مردم آنچه را که میبینند باور میکنند و بابت دلخوری از بازیکنان پرسپولیسی باید به هواداران حق داد.

https://shoma-weekly.ir/l3Ce27