شهرستانها

پرونده فتنه 88 وفتنه گران توسط مردم بسته شد

دبیر حزب موتلفه اسلامی ایلام گفت: پرونده فتنه 88 با حضور مردم بسته شد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی ایلام گفت: پرونده فتنه 88 با حضور مردم بسته شد.
نصرتالله حیدری در گفتوگو با خبرگزاری ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: از مهمترین دلایلی که منجر به وقایع سال 88 گردید قانونگریزی جریانهای مدعی قانونگرایی در کشور بود، زیرا آنها مطالبات خویش را که نظام درصدد پاسخگویی و حل شبهات آن بود نادیده گرفتند و تسلیم توطئه هدفمند دشمن و سرمایهگذاریهای آنها علیه نظام شدند. وی با بیان اینکه دشمن پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داد تصریح کرد: مردم با دیدن این هتاکیها به ماهیت و اهداف پلید دشمن پی بردند و با همه توان به صحنه آمدند، چراکه در روز عاشورا دشمن عریان و آشکارا به صحنه مقابله با انقلاب و ارزشهای متعالی آن برخاست، لذا مردم تکلیف خود دیدند برای همیشه به این غائله خاتمه دهند.
این فعال سیاسی حضور شکوهمند ملت را نشانه اعتقادات بالای آنها به اسلام، انقلاب اسلامی و نهضت عاشورا و ارزشهای متعالی اسلامی و امید به تحول در سایهسار انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در کنار این اعتقادات و باورها، نقش ولایت و رهبری در تبیین موقعیت تاریخی انقلاب اسلامی و مردم و ترسیم خط نفاق و فتنه به ارتقاء بصیرت تودهها کمک فراوان کرد.
حیدری افزود: اعتقادات درونی جامعه شیعی ایران به اصل ولایت و تاثیرگذاری و کارآمدی ولایت و عبور از توطئهها و فتنههاست که در 9 دی همه این ظرفیت خود را نمایان کرد و ما شاهد حضور پرشکوه مردم در دفاع از انقلاب و ارزشهای انقلاب اسلامی بودیم.
این عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه «در وقایع پس ار انتخابات معلوم شد دشمن هنوز درک درستی از انقلاب اسلامی و جایگاه ولایت و رهبری ندارد» تصریح کرد: 9 دی اوج خروش و وفاداری ملت ایران با آرمانهای امام و رهبری بود و مردم با حضور حماسی خود در این روز تیر خلاص را بر پیکره دشمن و فتنهگران وارد کردند و دشمن را ناکام گذاشتند.
حیدری گفت: در وقایع پس از انتخابات بسیاری از خواص مردود شدند و بصیرت تودهها و تبعیت آنها از ولایت بخوبی خود را نشان داد و دشمن را در باتلاق شکست و تحیر فرو برد. وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: مردم بصیر ایران بار دیگر در این آوردگاه خود را نشان داد و با انتخابی درست به اقتدار نظام اسلامی جامه عمل خواهد پوشاند.

https://shoma-weekly.ir/C3FGyt