شهرستانها

پرهیز از اسراف و افراط در تبلیغات از وظایف نامزدهاست

آرایش انتخاباتی در چارچوب قانون و پرهیز از اسراف و افراط در تبلیغات و مخدوش نکردن شخصیت‌های رقبا را از وظایف کاندیداهای منتخب است
حجتالاسلام محمدحسن ذاکری در گفتوگو با فارس، اظهار کرد: باید این نکته را همواره به یاد داشته باشیم که شورای نگهبان حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هست و این نهاد به تشخیص امام راحل و نخبگان در نظام اسلامی پایه گذاری شد و اکنون پس از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شاهد تأثیرات مطلوب آن در کشور هستیم.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان قم ادامه داد: باید همواره به این نکته اشاره کرد که رد صلاحیت کاندیداها در انتخابات به منزله نداشتن صلاحیت در دیگر مسئولیتها نیست بلکه میتوانند در مسئولیت دیگری به آحاد مردم خدمت کنند.

ذاکری تصریح کرد: کسانی که صلاحیت آنان در شورای نگهبان احراز نشده است میتوانند در دیگر مسئولیتهایی که به وجود آنان احتیاج است خدمت کنند.

وی آرایش انتخاباتی در چارچوب قانون و پرهیز از اسراف و افراط در تبلیغات و مخدوش نکردن شخصیتهای رقبا را از وظایف کاندیداهای منتخب برشمرد.

ذاکری از ویژگیهای مهم خادم ملت را تمکین از قانون ذکر کرد و بیان داشت: این انتخابات برای کسانی که صلاحیت آنان احراز و یا اینکه رد شده است یک امتحان بزرگ در پیشگاه خداوند و ملت محسوب میشود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: در صورتی که پس از اعلام رأی نهایی شورای نگهبان، کاندیداها در راستای مخالف قانون حرکت کنند مردم صلاحیت ایشان را برای قرار گرفتن در دیگر مسئولیتهای خدماتی کشور نیز مردود میشمارند.

https://shoma-weekly.ir/OmhyNY