شهرستانها

پذیرش FATF مانع پیشرفت کشور می‌شود

این قرارداد کشور را در عمل انجام شده قرار می‌دهد، چراکه تعهداتی را برای کشور ایجاد می‌کند و بانک‌ها نیز تحت اختیار بیگانه به ویژه آمریکا قرار می‌گیرند که بسیار خطرناک است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه قرارداد FATF خطرناک است، گفت: تاکنون کدام یک از سازمانهای بینالمللی اعتماد ما را جلب کرده است؟

مراد کاظمی در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با تأکید بر خطرناک بودن قرارداد ننگین FATF اظهار کرد: تاکنون کدام سازمان بینالمللی اعتماد کشور ما را جلب کرده است که بتوانیم در مورد قرارداد ذلتبار FATF نیز اعتماد کنیم؟

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: به نظر میرسد این قرارداد ننگین ادامه برجام به صورت اعلام نشده باشد. وی بیان داشت: تروریسم خواندن برخی از نهادهای حمایتی حزبالله با وجود اینکه هیچ کدام از نهادهای رسمی دنیا تروریستی بودن آنها را اعلام نکرده یکی از مشکلات اساسی این قرارداد است. کاظمی تصریح کرد: برأی مردم مشخص شده که سازمانهای بینالمللی تحت نفوذ آمریکا و صهیونیسم است و در بسیاری از کشورها از جمله عربستان که حقوق بشر رعایت نمیشود هیچ اقدامی علیه آنها صورت نمیگیرد، اما علیه کشورهایی که با آنها مخالف هستند به بهانههای مختلف اقدامات مختلف انجام میدهند و این اقدامات نشان میدهد که سازمانهای بینالمللی در اختیار آمریکا و صهیونیسم بینالمللی است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: این قرارداد کشور را در عمل انجام شده قرار میدهد، چراکه تعهداتی را برای کشور ایجاد میکند و بانکها نیز تحت اختیار بیگانه به ویژه آمریکا قرار میگیرند که بسیار خطرناک است.

وی تأکید کرد: طرف مقابل قابل اعتماد نیست و به تعهدات خود عمل نکرده و آمریکا به دنبال زیر سؤال بردن سپاه قدس و حزبالله است و از همه بدتر اینکه قصد دارند جابهجایی پول و نقدینگی را در اختیار خود قرار دهند که سبب میشود برأی جا به جایی پول در کشور اختیاری از خود نداشته باشیم و اگر در مواردی نیاز به جابهجایی نقدینگی باشد این امر تحت کنترل آنها باشد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با اجرای این قرارداد ممکن است هر اقدام درست و قانونی را پولشویی، غیرقانونی و مخالف قوانین اعلام کنند یا تحریم اعمال کنند زیرا مخالف پیشرفت کشور ما هستند.

https://shoma-weekly.ir/BTRZOW