زنان

پاسداران حجاب

استکبار جهانی با وقوف کامل از نقش اسلام راستین و منزلت انسان در جهان‌بینی اسلامی و ارج نهادن به زنان با تشریح حجاب، تهاجم همه جانبه‌ای را بر علیه اسلام در برنامه داشت. و برای شروع جنگ نرم علیه اسلام تمام تلاش و هجمه فرهنگی خود را متمرکز بر حجاب زنان نمود تا سلاح نافذ عفاف و پاکدامنی را از جامعه مسلمان ایران برباید.

سیده فاطمه فخر- 17دی ماه یادآور توطئه شوم مستکبران و ایادی داخلی آنان و اهانت به حریم حجاب است. استکبار جهانی با وقوف کامل از نقش اسلام راستین و منزلت انسان در جهان‌بینی اسلامی و ارج نهادن به زنان با تشریح حجاب، تهاجم همه جانبه‌ای را بر علیه اسلام در برنامه داشت. و برای شروع جنگ نرم علیه اسلام تمام تلاش و هجمه فرهنگی خود را متمرکز بر حجاب زنان نمود تا سلاح نافذ عفاف و پاکدامنی را از جامعه مسلمان ایران برباید. البته در کشور اسلامی ترکیه این تهاجم خطرناک تاثیر‌گذار شد. ولی در میهن اسلامی ما با وجود ایمان راسخ مردم به اسلام و تقیّد زنان به حکم حجاب و نقش بسیار ارزنده مراجع عظام دینی این توطئه ناکام ماند. ولی این واقعیت از نظر متفکرین و نظریه‌پردازان غربی که در فکر ساختن خاورمیانه جدید هستند، پنهان نماند، که جامعه اسلامی ایران بنیانگذار اسلام فقاهتی و ایده اصولگرایی اسلامی و اسلام اجتماعی است. به همین جهت مجدداً به صورت جنگ نرم و تهاجم فرهنگی ایران اسلامی را آماج حملات خویش قرارداده‌اند.

آنها می‌خواهند که رهاوردهای اسلام و انقلاب اسلامی و آنچه رشد و تعالی در ایران به وجود آمده است را بستری برای برنامه‌های فریبنده و مفاسد غربی قرار دهند. چنانچه یک جاسوس انگلیسی، به حجاب محکم زنان مسلمان اشاره دارد و آن را بزرگترین مانع برای رواج فساد بین مسلمانان و سدی محکم و نفوذناپذیر در مقابل استکبار جهانی می‌داند او معتقد است که باید با فریب زنان مسلمان و استفاده از وسائل ارتباط جمعی آن را از زنان گرفت تا مردان نیز به فساد کشیده شوند.

آنچه که مسلم است پس از پیروزی انقلاب اسلامی زمینه توسعه ارزشهای متعالی و گشوده شدن دریچه‌های تازه علمی، توجه زنان به فعالیتهای علمی را بسیار چشمگیر ساخته است.

ولی مستکبران می‌خواهند که این نشاط علمی و بستر مناسب تبدیل به کانال واردات علمی و فرهنگی غربی و اروپایی گردد. آنها برای ایجاد تزلزل در عزم و اراده دینی در همه جوامع اسلامی به خصوص ایران اسلامی برنامه دارند. و ازاینکه زن مسلمان و محجبه ایرانی الگوی زنان مسلمان جهان است به شدت وحشت دارند فلذا باتمام قوا و هزینه کردن مبالغ بسیار به براندازی عقاید اسلامی به خصوص فرهنگ عفاف و حجاب و حیا پرداخته‌اند که مقام معظم رهبری از آن با شبیخون فرهنگی و یا ناتوی فرهنگی یاد فرموده‌اند.

مبارزه در این جبهه وظیفه همگان است و عزم راسخی را از طرف نهادهای مسئول دولتی و نهادهای فرهنگی و مردمی می‌طلبد تا باخواست خداوند منان راه نفوذ و هجمه دشمنان به اسلام ناب و حریم عفاف و حجاب و اخلاق اسلامی را مسدود نموده و مجدداً مکر پلید مستکبران را خنثی نمائیم.

https://shoma-weekly.ir/Tp5RcR