شهرستانها

پاسخگویی از مهمترین کارکردهای حزبی است

دبیر حزب موتلفه استان پاسخگویی را از مهمترین کارکردهای حزبی برشمرد و اظهار داشت: از آنجا که افرادی که بر مسند قدرت قرار می گیرند خود را مستقل از هر حزبی می دانند از همین رو فرهنگ کار حزبی و پاسخگویی در قبال مردم در کشور شکل نگرفته است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: حضور سیاسی انقلابی استان چشمگیر است.

مراد کاظمی گفت: سابقه 25ساله حزب موتلفه استان چهارمحال وبختیاری بیانگر حضور سیاسی و انقلابی چشمگیر این استان است

وی افزود: این حزب هم اکنون در شهرکرد و فارسان دفتر فعال دارد و دارای یک شورای 23 نفره است.

کاظمی تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی از احزاب ریشه دار و باقدمت کشور است و در عرصه سیاسی و انتخابات نقشی فعال و اثرگذار داشته است.

کاظمی بی مهری ها را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: انصاف نیست که همه مشکلات کشور را به عملکرد احزاب ربط داد و آنها را مقصر اعلام کرد چرا که در این صورت اعتماد مردم به این کانونها از بین می رود.

این فعال سیاسی استان خاطرنشان کرد: تمایل نداشتن جوانان به فعالیت های حزبی ناشی از نامهربانی ها و جفاهایی است که نسبت به احزاب میشود. لذا فرهنگ کار تشکیلاتی و حزبی در کشور بخوبی نهادینه نشده است.

دبیر حزب موتلفه استان پاسخگویی را از مهمترین کارکردهای حزبی برشمرد و اظهار داشت: از آنجا که افرادی که بر مسند قدرت قرار می گیرند خود را مستقل از هر حزبی می دانند از همین رو فرهنگ کار حزبی و پاسخگویی در قبال مردم در کشور شکل نگرفته است.

کاظمی از آغاز فعالیتهای انتخاباتی درون تشکیلاتی حزب موتلفه اسلامی خبر داد و گفت: این حزب سیاسی از چند ماه گذشته مبادرت به تشکیل کمیته انتخابات کرده و در حال تمهید مقدمات ورود به فضای انتخابات است.

دبیر حزب موتلفه چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نقش رسانه ها و مطبوعات، افزود: رسانه ها ضمن اطلاع رسانی شفاف باید امیدبخش توده ها باشند.

کاظمی با اشاره به خواست مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور مبنی بر پاسخگویی در برابر نمایندگان ملت، اظهار داشت: سوال از رئیس جمهوری یک کارکرد همیشگی و ذاتی مجلس شورای اسلامی است و اگر روند طبیعی خود را طی کند امری مطلوب و راهگشا خواهد بود. وی، وحدت را لازمه سامان بخشی به اوضاع و شرایط کشور دانست و گفت: درحالی که دشمنان به دنبال دوقطبی کردن کشور و ایجاد شکاف بین مردم و دولت هستند، نباید اقدامی در راستای خواسته دشمنان انجام داد.

این فعال سیاسی استان تصریح کرد: نقد مثبت و دلسوزانه در هر شرایط و برهه زمانی کارساز است اما نباید با سیاه نمایی به وحدت کشور خدشه وارد کرد.

کاظمی اظهار کرد: امید آفرینی نیاز امروز جامعه ماست لذا باید رسانه ها و هر یک از نهادهای دلسوز نظام در شرایط کنونی امیدآفرینی کنند و از سیاه نمایی بپرهیزند تا نظام و کشور را از این تنگنا نیز به سلامت عبور دهیم.

وی ادامه داد: عدم موفقیت دولت در کنترل قاچاق کالا و ارز، استمرار تحریم های بانکی، عدم اقدام شایسته دولت در کاهش نرخ بیکاری، رکود اقتصادی شدید چندین ساله، افزایش شتابان نرخ ارزهای خارجی و کاهش شدید ارزش پول ملی پنج محور سوال از رئیس جمهوری است.

https://shoma-weekly.ir/JCJy51