ورزش

پاتو از کفش من دربیار

وقتی میگن به شما ربطی نداره! یعنی نداره! چرا این همه پا تو کفش کمیته انضباطی می کنین؟ کمیته بیچاره خودش یه سر داره هزار تا سودا! رئیسش میگه حکم ما با رعایت همه جوانب از جمله همکاری متهم با کمیته مذکور صادر شده. و این یعنی تشخیص با ماست، کسی هم حق دخالت ندارد. حالا ما نفهمیدیم اگر تخلفی صورت گرفته، چرا فقط 8 ماه محرومیت و اگر نه چرا متهم کننده که همان تهمت زننده است، راست راست می چرخد؟ حالا این داور که ما نفهمیدیم مجرم بوده یا نه با چه رویی می‌خواهد به عرصه این فوتبال پاک و سراسر زیبایی باز گردد؟ گرچه که جنابشان گفته با قدرت بر می گردم!

فردوس عادلی پور

پاتو از کفش من دربیار

وقتی میگن به شما ربطی نداره! یعنی نداره! چرا این همه پا تو کفش کمیته انضباطی می کنین؟ کمیته بیچاره خودش یه سر داره هزار تا سودا! رئیسش میگه حکم ما با رعایت همه جوانب از جمله همکاری متهم با کمیته مذکور صادر شده. و این یعنی تشخیص با ماست، کسی هم حق دخالت ندارد. حالا ما نفهمیدیم اگر تخلفی صورت گرفته، چرا فقط 8 ماه محرومیت و اگر نه چرا متهم کننده که همان تهمت زننده است، راست راست می چرخد؟ حالا این داور که ما نفهمیدیم مجرم بوده یا نه با چه رویی میخواهد به عرصه این فوتبال پاک و سراسر زیبایی باز گردد؟ گرچه که جنابشان گفته با قدرت بر می گردم!

و با توجه به شایستگی حضرت عالی

رسول خادم سر پرست فدراسیون شد! رسول خادم رئیس فدراسیون شد! رسول خادم سرمربی تیم ملی شد! آقا ما قبول داریم که آقا رسول این همه توانایی دارد حتی یکجا! اما یه آدم رو به چند قسمت مساوی میشه تقسیم کرد؟ این انتخاب توسط کمیته فنی فدراسیون کشتی صورت گرفته اما حکم را رئیس فدراسیون می زند. شما فکر می کنید رئیس فدراسیون در حکمش برای سرمربی تیم ملی چه بنویسد؟ «جناب آقای رسول خادم نظر به شایستگی ها و توانایی ها و مهارت های جناب عالی بدین وسیله شما همچنان سرمربی خواهید بود. امید است که این انتخاب باعث سرافرازی کشتی کشورمان باشد، همان گونه که تا به حال بوده!»

به یاد مادر روی سن

و بالأخره پس از سالها رنج و سختی کریس جان به آرزوی دیرینه خود رسید. کریس جان که قبل از این فقط یک بار این عنوان را به دست آورده بود چهار سال حسرت خورد و ناخن لای دندان گذاشت و جوید تا پس از چهار سال حکومت مسی دوباره بهترین بازیکن دنیا شود. برای همین هم بود که کریس جان بابا! روی سن یاد بچگی ها و آغوش گرم مادر کرد و زد زیر گریه! حالا گریه نکن پس کی بکن؟ لیو جون هم معلوم بود که حالش از این انتخاب حسابی رفته تو قوطی! ولی خوب، بیخود و بی جهت ناراحت شد. همه می دونستند امسال جام مال کریس جونه!


https://shoma-weekly.ir/fYqYOP