ورزش

«ولاسکو» هم «کی روش» شد!

پاسخ به این سؤال خیلی مهم است که بالاخره تکلیف خولیو ولاسکو چه شد؟ این مربی آرژانتینی – ایتالیایی(!) به ایران می آید یا اینکه...
سعید سعید زاده - پاسخ به این سؤال خیلی مهم است که بالاخره تکلیف خولیو ولاسکو چه شد؟ این مربی آرژانتینی – ایتالیایی(!) به ایران می آید یا اینکه...
اصولاً یکی از تخصصهای مدیران ورزشی ما این است که مهمترین مسایل را ماست مالی کرده و برای افکار عمومی هم ذرهای ارزش قائل نیستند. دلیل این ادعای ما هم بسیار ساده است. به برخی اظهارات رئیس فدراسیون والیبال در باره عدم بازگشت خولیو ولاسکو به ایران توجه بفرمایید تا خیلی چیزها دستگیرتان شود:
1- (اوایل سفر ولاسکو به ایتالیا): خولیو ولاسکو برای عمل جراحی به ایتالیا سفر کرده و به زودی به ایران خواهد آمد!
2- (چندی بعد): سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال دوران نقاهت خود را طی میکند و پس از به دست آوردن سلامتی مجدد، انشاءاله به زودی به ایران باز خواهد گشت!
3- (چندی بعدتر!) متأسفانه برخی رسانههای خارجی با شیطنت فضای کشورمان را برای خولیو ولاسکو سیاه جلوه داده باعث شدند تا ذهن این مربی به هم بریزد اما مشکلی نیست. ما با این مربی آرژانتینتی صحبتهای لازم را انجام داده و به توافقات خوبی رسیدیم. او به ما قول داده که به زودی به ایران بیاید و تمرینات تیم ملی والیبال را زیر نظر بگیرد!
4- (... و خیلی بعدتر!) : اگر مشکل خاصی پیش نیاید خولیو ولاسکو اسفند ماه سالجاری – 1391 – به ایران میآید و هدایت تیم ملی را بر عهده میگیرد! البته هم اکنون نیز او بیکار نیست و فیلم بازیهای لیگ برتر والیبال کشورمان را آنالیز میکند که برایش ارسال کردهایم!
نتیجهگیری والیبالی : حدود 6 ماه دیگر یعنی خردادماه سال 92مسابقات مهم لیگ جهانی والیبال آغاز میشود در حالی که سرمربی تیم ملی کشورمان هنوز دوران نقاهت خود را سپری میکند و فیلم میبیند!
نتیجه گیری فوتبالی: به نظر میرسد خولیو ولاسکو هم یک چیزهایی از همتای فوتبالی خود کارلوس کی روش یاد گرفته باشد!
نتیجه گیری مالی: در پی مشکلات ارزی و نوسانات بازار دلار، خولیو ولاسکو هم مثل بسیاری از مربیان خارجی دیپورت شده است.
نتیجهگیری سرکاری: ما منتظر ولاسکو هستیم، هیچ جا نمیریم همین جا هستیم!

https://shoma-weekly.ir/tBzwDs