شهرستانها

وعده افزایش بودجه عمرانی قم عملیاتی شود

با توجه به حضور هیئت دولت در قم برنامه‌هایی برای سال ۹۴ و بودجه‌هایی اضافه شد به بودجه‌هایی که از قبل برای استان تعیین شده بود که برای عمران و آبادی استان قم بالخصوص روستا‌ها که به نفع استان قم است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم مهمترین انتظار از سفر رئیس جمهور به قم را عمل به وعدههای این سفر دانست.

محمد عرب در ارزیابی هیئت دولت و رئیسجمهور به قم گفت: چیزی که مسلم است سفر هیئت دولت و مخصوصاً شخص رئیسجمهور به استانها موجب برکت و مفید است. این سفر مسائل خوبی را برای استان رقم زد، مخصوصاً ملاقاتی که با مراجع تقلید داشتند که به گفته استاندار این دیدارها موفقیتآمیز بود. وی افزود: مهمترین موضوع این سفر‌‌ همان ملاقات با مراجع است که از دغدغههای اصلی مراجع بود که در مسائلی تردید داشتند. علما انسانهای با گذشتی هستند و در این دیدارها برای مسئولین شهر قم هم امیدواری ایجاد شد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان قم خاطر نشان کرد: با توجه به حضور هیئت دولت در قم برنامههایی برای سال ۹۴ و بودجههایی اضافه شد به بودجههایی که از قبل برای استان تعیین شده بود که برای عمران و آبادی استان قم بالخصوص روستاها که به نفع استان قم است.

اولین شهردار قم پس از انقلاب؛ خاطر نشان کرد: مهمترین انتظار ما وعدهای است که آقای رئیسجمهور برای اضافهشدن بودجه قم برای عمران و آبادی شهر و روستاهای قم دادند. بهخصوص وعدهای که برای کشیدن خط آهن سریعالسیر تهران – قم – اصفهان دادند. از بزرگترین آرزوهای عمرانی مردم قم همین خط آهن سریعالسیر و جاده حرم تا حرم است و امیدواریم این کار زودتر انجام شود.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر قم افزود: یکی از مهمترین مسائل شهر قم متروی شهر است که با همین سفر پیشبینیهای خوبی انجام شده است.

https://shoma-weekly.ir/kGrlqg