شهرستانها

وظیفه خود می‌دانیم که خواسته‌های به‌حق مردم را به گوش مسئولان برسانیم

جعفر طاهری در مورد عملکرد مدیریت ارشد اجرایی فارس بیان داشت: شرایط مدیریتی استان فارس بسیار نگران‌کننده است و روز به روز شاهد کم‌کاری‌های جدی در این استان هستیم.

جعفر طاهری در مورد عملکرد مدیریت ارشد اجرایی فارس بیان داشت: شرایط مدیریتی استان فارس بسیار نگرانکننده است و روز به روز شاهد کمکاریهای جدی در این استان هستیم.

 وی اضافه کرد: از زمان حضور استاندار سابق تاکنون روند توسعه در ابعاد گوناگون در این استان رو به کاهش بوده است، بهطور مثال طبق آمار رسمی اخیر، نرخ رشد بودجه صنعتی فارس منفی ۳۳ درصد اعلام شده است.

این فعال سیاسی ادامه داد: برای استان فارس با این ظرفیت و پتانسیلهای بسیار، شرایط کنونی به هیچوجه قابل قبول نیست و مردم از دولت بیشتر از اینها انتظار دارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر عملکرد مدیریتی استان فارس بسیار ضعیف و غیرقابل دفاع است و تلاش ملموسی مبنی بر اصلاح شرایط موجود دیده نمیشود و اینکه بیایند و شرایط واقعی استان را جور دیگری جلوه دهند از چشم مردم دور نمیماند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی شیراز خاطرنشان کرد: ما وظیفه خود میدانیم که خواستههای بهحق مردم را به گوش دولت و مسئولان برسانیم و در شرایط کنونی در شیراز مردم از تورم بهشدت رنج میبرند و کسی به خواستههای آنها توجه نمیکند و کسی نیز پاسخگو نیست.

طاهری با اشاره به اینکه این سوءمدیریتها مردم را نسبت به نظام بدبین میکند، اظهار داشت: مردم از مجمع نمایندگان فارس توقع دارند تا به وظیفه قانونی خود عمل کرده و با پیگیریهای مجدانه، خواهان تعیین تکلیف برای مدیریت بیثبات استان شوند.

https://shoma-weekly.ir/DKQdQ4