اقتصاد

وظیفه حزب مؤتلفه اسلامی در گام دوم رفع مشکلات مردم است

به نظرم وظیفه مؤتلفه یا هر سازمان دیگری این است که اگر می‌توانند مشکلاتی از مردم را برطرف کنند برای این کار کمک کنند که مشکلات مردم رفع شود.
علا میرمحمد صادقی، عضو هیئت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی، در خصوص وظیفه این حزب در گام دوم انقلاب اسلامی به خبرنگار روزنامه الکترونیکی شما گفت: مؤتلفه و گروهی که بودند همگی افراد متدین و مسلمانی هستند که در گام دوم انقلاب اسلامی باید پیرو ولایت فقیه و رهبری باشند، منتهی چون در اجرا وظیفه به عهده این جمعیتها و پیروان ولایت است باید تلاش کنند مردم را در جریان کارها قرار بدهند و مردم را آماده کنند که انشاءالله گام دوم انقلاب بهخوبی به ثمر برسد و نتایج خوبی برای مردم داشته باشد.

وی پیرامون مشکلات اقتصادی موجود و راهکارهای برونرفت از آن خاطرنشان کرد: از نظر اقتصادی دشمنان برای ما نقشه کشیده بودند و پیشبینی میکردند که ظرف یکی دو ماه اقتصادمان سقوط کند. الحمدلله این اتفاق نیفتاد و مردم شکل گرفتهاند و راههای جدیدی برای توسعه تولید و مقابله با تحریم در پیش گرفتهاند و دارند فعال میشوند.

عضو هیئت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی در باره وظیفه این حزب تأکید کرد: به نظرم وظیفه مؤتلفه یا هر سازمان دیگری این است که اگر میتوانند مشکلاتی از مردم را برطرف کنند برای این کار کمک کنند که مشکلات مردم رفع شود. از دولت و مجلس بخواهند اگر قوانینی هست که ضد بخش خصوصی است و مانع فعالیت بخش خصوصی میشود اینها را لغو کنند و قوانینی وضع کنند که دست بخش خصوصی برای فعالیتهای بیشتر باز شود. در هر صورت بخش خصوصی انتظار دارد موانعی را که به دست دولت امکان برطرف کردنشان هست برطرف کند و دولت در این جهت همکاری و همراهی داشته باشد.


https://shoma-weekly.ir/9Xd0v0