شهرستانها

وضعیت معیشت امروز مردم حاصل عملکرد اصلاح طلبان است

که وضعیت اقتصادی و معیشتی فعلی، ماحصل عملکرد دولت منتصب به شما و طیف وابسته به اصلاح طلبان است

مقدم گفت: مردم امروز علاقه‌ای به دولت روحانی و به تبع آن، اصلاح طلبان ندارند زیرا سیاست «تَکرار می‌کنم» بارها تکرار شد و مردم همچنان ناراضی از این سیاست نخ‌نماشده و اصلاح طلبان قدرت طلب هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علی مقدم در گفتگو با راه آرمان؛ در رابطه با کارنامه سیاه جریان اصلاحات و عدم اقبال مردم نسبت به این جریان گفت: اقدامات سازنده و عمل به وعده های انتخاباتی جناح های سیاسی، از جمله راه های دستیابی به میزان مقبولیت عمومی به شمار می رود و از آنجاییکه اصلاح‌طلبان چه زمانی که ریاست جمهوری دستشان بوده و چه زمانی که مجلس را یکدست داشتند نتوانستند به وعده های داده شده خود جامعه عمل بپوشند لذا دیگر پیش ملت مقبولیتی ندارند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دوره ریاست جمهوری خاتمی آبستن بحران‌ها و کارشکنی‌های بسیاری بود،بیان کرد: شعار جامعه مدنی و گفتگوی تمدن های خاتمی نه تنها گره ای از مشکلات مردم باز نکرد بلکه به مشکلات کشور و مردم هم افزوده شد و فقط کشور را به بحران ها و آشوب های داخلی از جمله حمله به کوی دانشگاه و قتل های زنجیره ای دچار کرد؛ دولت خاتمی توجهی به محرومان، مستضعفان و قشر ضعیف جامعه نداشت لذا همین عدم توجه به محرومان باعث شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 84 شد.

اصلاح طلبان باید پاسخگوی بی تدبیری دولت یازدهم و دوازدهم باشند/ وضعیت اقتصادی، محبوبیت این جریان را کاهش داده است

وی با بیان اینکه موسوی خوئینی ها وطیف وابسته به او که حامی آشوب های فتنه 88 بوده اند هم اکنون حامی جمهوری اسلامی شده اند، گفت: خوئینی ها و اصلاح طلبان باید پاسخگوی کارنامه منفی و همچنین بی تدبیرهای دولت یازدهم و دوازهم باشند که موجب این همه آشفتگی اقتصادی و نارضایتی مردم شده اند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه با شرایط به وجود آمده، عامه مردم دیگر به اصلاح طلبان امثال خوئینی ها و طیف آنان هیچ اعتمادی ندارند، عنوان کرد: این جریان باید پاسخگوی تورم بی سابقه در تمامی عرصه ها از جمله افزایش قیمت خودرو، ارز، سکه و ارزاق عمومی مردم باشند، آقای روحانی با پیاده سازی سیاست تعدیلی زمان آقای هاشمی موجب افزایش افسارگسیخته نرخ دلار و متعاقب آن، افزایش شدید تورم غیرقابل تصور اقتصادی و فشار معیشتی مردم شده است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با بیان اینکه وضعیت بد اقتصادی و معیشتی حاصل سیاست‌های دولت می‌باشد و به مردم تحمیل شده است، افزود: وضعیت معشیتی کنونی بشدت محبوبیت اصلاح‌طلبان را کاهش داده است، متاسفانه دولت نه دغدغه‌ای برای اقناع مردم دارد و نه همتی دارد که فشار را از دوش مردم کم کند بلکه خیلی سخاوتمندانه و به سرعت با دست کردن در جیب مردم، قیمت اجناس را 10 برابر گران می‌کند و حالا جمله معروف روحانی مبنی بر اینکه «ملاک تورم جیب مردم است» به وضوح به واقعیت پیوسته است.

وضعیت معیشت امروز مردم حاصل عملکرد اصلاح طلبان است

مقدم خطاب به جریان اصلاح طلب، و موسوی خوئینی ها و طیف آنان بیان کرد: شما به فکر مردم نبوده و نیستید که وضعیت اقتصادی امروز کشور را به این روز نشانده اید، شما یک روز، نامه به مقام معظم رهبری می نویسد و تمامی مشکلات را به گردن ایشان می اندازید و بار دیگر نامه ای نوشته و برای مردم دلسوزی می کنید؛ این در حالی است که وضعیت اقتصادی و معیشتی فعلی، ماحصل عملکرد دولت منتصب به شما و طیف وابسته به اصلاح طلبان است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: زمانی که نامه اول منتشر شد یکی از اعضای مجمع اعلام کرد که این نامه مواضع مجمع نیست چرا که خوئینی ها با مجمع مشورتی انجام نداده است؛ در حالی که عملکرد بعضی از اعضای مجمع در فتنه 88 و حتی سخنان تعدادی از اصلاح طلبان و اعضای مجمع همان مواضعی است که درنامه خوئینی ها آمده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان افزود: معتقدم یکی از دلایلی که موسوی خوئینی ها اقدام به نگارش چنین نامه ای کرده، آن است که با توجه به شکست فاحشی که اصلاح طلبان وطیف وابسته به خوئینی ها در انتخابات مجلس یازدهم خورده اند، این انتخابات مجلس یازدهم یک " نه " بزرگ به اصلاح طلبان تلقی می‌شود و این عکس العمل بحق مردم در انتخابات مجلس، ماحصل عملکرد بد دولت منتصب به اصلاح طلبان است لذا باید اصلاح طلبان باورشان شود و قبول کنند که دیگر جایگاهی در بین مردم ندارند.

نارضایتی مردم از سیاست نخ نما اصلاح طلبان

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با بیان اینکه طیف حامی اصلاح طلبان آنقدر حرف های ضد و نقیض زده اند که حامیانشان هم از این ضد و نقیض گوئی آنها سردرگم شده اند، گفت: امروز آحاد جامعه عملکرد دولت را با توجه به اقدامات آنها در حوزه‌های مختلف به خصوص مسائل اقتصادی و معیشتی قضاوت می‌کنند، اکثریت از ناکارآمدی و سوء مدیریت و فساد رو به گسترش، ناراضی هستند.

مقدم بیان کرد: مردم وعده های روحانی را در ذهن خود دارند که او شعارهایی همچون پیشرفت و موفقیت هسته‌ای، مهار تورم، حل مشکل بیکاری، رشد اقتصادی، کاهش تنش های سیاسی، عدم افزایش دستمزد کارگران به اندازه تورم و رونق سفره مردم و همچنین بالابردن ارزش پول ملی و.....مطرح کرد؛ ولی متاسفانه در اکثر موارد توفیقی نداشته هیچ بلکه عقب گرد هم داشته است؛ لذا کاهش اقبال عمومی جامعه، بزرگترین رقیب اصلاح طلبان در دوره های بعدی انتخاباتی بشمار می رود.

وی با اشاره به زد و بندهای اصلاح‌طلبان در ساختار قدرت و فراموشی دغدغه‌های مردم، تاکید کرد: اصلاح طلبان دنبال قدرت وثروت بوده وهستند و عملکرد بد آنها حاکی از آن است که مردم امروز علاقه‌ای به دولت روحانی و به تبع آن، اصلاح طلبان ندارند زیرا سیاست «تکرار می‌کنم » بارها تکرار شد و مردم همچنان ناراضی از این سیاست نخ نما و بی فایده هستند و بار دیگر افکارعمومی چنین ریسکی را نخواهند کرد.

موسوی خوئینی ها کارنامه سیاسی خوبی ندارد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با توجه به حمایت های همه جانبه رئیس دولت اصلاحات از روحانی، موجب شده که رهبر اصلاح طلبان یعنی رئیس دولت اصلاحات هم محبوبیت سابق خود را در جمع اصلاح طلبان از دست بدهد لذا خوئینی ها به جای رئیس دولت اصلاحات به میدان آمده و شروع به قلم فرسائی نموده تا رهبری اصلاح طلبان را به عهده بگیرد در حالی که او هم با توجه به عملکرد سابق خود، بالاخص درجریان فتنه 88، دربین اصلاح طلبان وحتی بعضی از اعضای مجمع روحانیون جایگاه و محبوبیتی ندارد.

وی با بیان اینکه موسوی خوئینی ها کارنامه سیاسی خوبی ندارد و بعید است که او بتواند خود را به عنوان رئیس اصلاحات جا بیاندازد، عنوان کرد: اصلاح طلبان کما فی السابق با فریب و نیرنگ می خواهند از پاسخگویی عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم طفره بروند لذا خود را از دولت جدا می دانند؛ در حالی که این جریان در طول هفت سال گذشته تمام قد از عملکرد و برنامه های دولت روحانی حمایت کرده اند.

مقدم ابراز کرد: اصلاح طلبان از دولت یازدهم و دوازدهم تا آنجا که توانسته اند بهره برده اند و نیروهای ناکارآمد، فرسوده و نالایق خود را در دولت جا داده و سو استفاده کرده اند؛ حال با نزدیک شدن به انتخابات 1400 شاهد هستیم که صحبت ها و مواضع ضد و نقیض اصلاح طلبان و شعار عبور از روحانی، جز فریب کاری وآدرس غلط دادن چیز دیگری نیست.

اعتراضات 98؛ حاصل بی تدبیری دولت و حمایت اصلاح طلبان بود

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه اعتراضات سال 98 که به دلیل تعیین و نحوه اعلام نرخ بنزین بود، چیزی جز بی تدبیری دولت و حمایت اصلاح طلبان نبود، تصریح کرد: معتقدم که اصلاحات مرده است و آنها می خواهند با این تحرکات و عوام فریبی که موسوی خوئینی ها آغاز کرده است، نشان دهند که این جریان زنده است تا از این طریق جان تازه ای به اصلاح طلبان بدهند.

وی اظهار کرد: ا صلاح طلبان نمی توانند کتمان کنند که دولت یازدهم و دوازدهم با حمایت اصلاح طلبان بر سرکار آمده است و ماحصل عملکرد این دولت چیزی جز بروز تورم های چند صد در صدی در ارزاق عمومی مردم، لوازم خانگی، خودرو، مسکن، ارز، سکه و ... نصیب مردم نکرده است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان ادامه داد: اگر موسوی خوئینی ها صداقت دارد و واقعا برای مردم و کشور دل می سوزاند روشنگری کند که در این مدت هفت سال به دولت منتصب به خود یعنی اقای روحانی، چند نامه سرگشاده نوشته است و یا به ایشان تذکر داده است ؟ اگر موسوی خوئینی ها که باصطلاح یک عالم دینی است، چرا برای رضای خدا در این هفت سال و اندی هیچ احساس تکلیفی نکرد که حداقل برای دفاع از مردم که این همه تحت فشار اقتصادی هستند یک نامه بنویسد واز ایشان بخواهد که جهت بهبود معیشت مردم تدبیری کند؟ خوئینی ها در آخر عمر طوری عمل کن که در روز قیامت در محضر خدا و ائمه اطهار سرافراز و عاقبت بخیر باشی.

طیف وابسته به خوئینی ها نمی گذارند مردم به درستی تصمیم بگیرند

این کارشناس سیاسی بیان کرد: اینکه موسوی خوئینی ها گفته اند نمی گذارند مردم تصمیم درستی بگیرند باید عرض کنم طیف وابسته به شما با شعارهای فریبکارانه، توخالی و دروغ نمی‌گذارید مردم به درستی تصمیم بگیرند و یک دولت انقلابی وخادم برسرکار بیاید همان گونه که در انتخابات سال 92 و 96 چنین حرکاتی را انجام دادید لذا شما و اصلاح طلبان باید بابت این وعده های پوچ و دروغ هایی که به مردم گفته اید از مردم عذرخواهی و طلب بخشش کنید.

دبیرحزب موتلفه اسلامی استان کرمان درپایان باتاکید براینکه تاریخ فقط برای خواندن نیست بلکه باید ازآن عبرت گرفت ،خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از تبعات و آثار منفی ناشی از اعتماد به جریان اصلاحات باید تفکر لیبرالی را به تفکر انقلابی تغییر دهند.

https://shoma-weekly.ir/7c4hkY