ورزش

ورزش در هفته ای که گذشت

لوتار ماتیوس اسطوره فوتبال آلمان و کسی که رکورددار حضور در مسابقات جام جهانی است قرار است روز پانزدهم اسفند سال جاری در برنامه ورزش از نگاه 2 حاضر شود. وی در این باره گفت: من به تبلیغات علیه ایران در تلویزیون و روزنامه‌ها کاری ندارم و آنها را باور نمی‌کنم.

لوتار ماتیوس اسطوره فوتبال آلمان و کسی که رکورددار حضور در مسابقات جام جهانی است قرار است روز پانزدهم اسفند سال جاری در برنامه ورزش از نگاه 2 حاضر شود. وی در این باره گفت: من به تبلیغات علیه ایران در تلویزیون و روزنامهها کاری ندارم و آنها را باور نمیکنم.

***

موتورسوار کشورمان که در پیکارهای جهانی موتورکراس در دوحه حضور دارد، برای رقابت با سایر رقیبان خود با موتور اجارهای به میدان میرود. بنا بر گفته های همتیان مدیر بخش موتور سواری  فدراسیون، ثابتیفر به دلیل نبود امکانات و جا نیفتادن این رشته در کشورمان با موتور اجارهای باید با این حریفان مسابقه دهد.

***

روزنامه ‹عکاظ› عربستان گزارش داد؛ ‹خوان فریزیری›، سرمربی اروگوئهای تیم فوتبال ‹الاتحاد› عربستان پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل تراکتورسازی ایران، اخراج شد. وی دو ماه پیش هدایت این تیم را برعهده گرفته بود.

***

محمدجواد دلفکار، عضو هیئت مدیره تراکتورسازی گفت: این تیم تراکتورسازی با این نتایجش میتواند تاریخساز شود. مردم تبریز در این چند روزه دو بار به خیابانها آمدند و خوشحالی کردند؛ این مسئله خیلی لذتبخش است. قطعا به بازیکنان بابت این برد پاداش ویژه خواهیم داد.

***

فدراسیون فوتبال آلمان یکی از هواداران تیم فوتبال ‹بوروسیا دورتموند› را به دلیل انجام سلام نازی در زمان یک دقیقه سکوت که در جریان دیدار این تیم مقابل ‹هامبورگ› برگزار میشد، 4 سال از حضور در کلیه ورزشگاههای این کشور محروم کرد.

 

https://shoma-weekly.ir/0gleQ2