ورزش

ورزش در هفته ای که گذشت

پیشنهاد تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تا سال ۲۰۱۸ مورد تایید اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قرار گرفت.
پیشنهاد تمدید قرارداد کارلوس کیروش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تا سال ۲۰۱۸ مورد تایید اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

***

بعد از کسب رتبه سوم در رقابتهای جام ملتهای آفریقا، رئیس جمهور نیجریه، اعضای تیم ملی این کشور را به ویلایش دعوت کرد تا پاداشی که قولش را داده بود پرداخت کند. استفان کشی، سرمربی تیم ملی نیجریه، به دلیل اختلاف با مقامات فدراسیون فوتبال این کشور، از حضور در مراسم رسمی دیدار با جاناتان گودلاک، رئیس جمهور این کشور خودداری کرد. نیجریه در جام جهانی هم گروه ایران است.

***

حسین ماهینی بازیکن تیم ملی و پرسپولیس تهران یک واحد مسکونی و یک قطعه زمین به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال را وقف کرد. ماهینی واحد مسکونی و قطعه زمین را با نیت احداث مجتمع فرهنگی ورزشی وقف کرده است.

***

احمد دنیامالی درباره تصمیمش برای انصراف از ریاست فدراسیون قایقرانی اظهار کرد: با توجه به مشورتها و صحبتهایی که در این مدت داشتیم تصمیم گرفتم در کنار ورزش بمانم اما از سمت ریاست فدراسیون قایقرانی کنارهگیری کنم. دوستان شورای شهر با استعفای من از سمتم در شورا کلا مخالفت داشتند و از طرف دیگر دوستان و مردمی که با من در تماس بودند نیز عمدتا توصیه میکردند در شورای شهر بمانم.

***

رضازاده، رئیس فدراسیون وزنهبرداری گفت: شش گزینه را برای هدایت تیم ملی انتخاب کرده بودیم. حدودا دو ماه با هیئت رئیسه و پیشکسوتان جلسه گذاشتیم و در ‌‌نهایت به بهمن زارع و هادی پانزوان به عنوان مربیان بزرگسالان رسیدیم.

***

علی پروین، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هفته گذشته با حسینزاده، مدیرعامل بانک قرض الحسنه «رسالت» درباره همکاریهای دوجانبه دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه ۹۰ دقیقهای درباره همکاری باشگاه پرسپولیس با بانک قرضالحسنه رسالت توافقات مقدماتی حاصل شد.

https://shoma-weekly.ir/3NSS7e