ورزش

ورزش در هفته ای که گذشت

امیر قلعه‌نویی گفت: متأسفانه بعضی‌ها هم دنبال این هستند که تیم ما را به هم بریزند و آن آرامشی را که حاکم است، خراب کنند همان مسلمان‌های عمروعاصی! آن‌هایی که با قلمشان مترصد این هستند که زحمات و نتایج این تیم را هدر دهند و قلمشان بوی تعفن می‌دهد.

باشگاه راهآهن که بعد از تخلفات بابک زنجانی در اختیار دادستانی قرار داشت، بهعنوان بخشی از بدهیهای این فرد به وزارت نفت واگذار شد و قرار است وزارت نفت درباره وضعیت این باشگاه از جمله واگذاری احتمالی از طریق مزایده تصمیمگیری کند.

امیر قلعهنویی گفت: متأسفانه بعضیها هم دنبال این هستند که تیم ما را به هم بریزند و آن آرامشی را که حاکم است، خراب کنند همان مسلمانهای عمروعاصی! آنهایی که با قلمشان مترصد این هستند که زحمات و نتایج این تیم را هدر دهند و قلمشان بوی تعفن میدهد.

میرو اسلاو بلاژویچ سرمربی کروات و سابق تیم ملی فوتبال کشورمان هفته گذشته در جشن تولد هشتاد سالگیاش با مربیگری فوتبال خداحافظی کرد.

علی دایی درباره وضعیت پرسپولیس گفت: من راه کمک را در سکوت خودم میبینم. نمیتوانم مثل کسانی باشم که برای تخریب من و تیمم در برنامههای طنز شبکه نسیم و برنامه آشپزی هم میرفتند مصاحبه میکردند.

مجتبی محرمی بهدلیل عارضه قلبی در قسمت سی سی یو بیمارستان ایرانمهر بستری شد. این در حالی است که وی روزهای قبل در بازی تیم منتخب استقلال و پرسپولیس مقابل شهرداری به میدان رفته بود و شرایط جسمی خوبی داشت.

https://shoma-weekly.ir/6nhWoO