ورزش

ورزش در هفته ای که گذشت

سایت فدراسیون جهانی تکواندو در توصیف درخشش فرزان عاشورزاده،‌ تکواندوکار 58- کیلوگرم از ایران،‌ نوشت: به دلیل حملات همه جانبه فرزان که مثل موجی بزرگ حریفش را در بر می‌گیرد،‌ این ورزشکار 18 ساله ایرانی لقب «سونامی» گرفته است. او در اکثر مسابقات در سال اخیر، رقبایش را 12 تایی کرده؛ امیدوار است در قدم بعدی صاحب مدال طلای المپیک شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: رضازاده یا به شورای شهر برود یا در فدراسیون بماند. اگر او ترجیح بدهد در هر دو پست بماند، آنگاه ما هم ترجیح میدهیم که یکی از این سمتها را از او بگیریم و اجازه ندهیم فعالیت کند.

سایت فدراسیون جهانی تکواندو در توصیف درخشش فرزان عاشورزاده، تکواندوکار 58- کیلوگرم از ایران، نوشت: به دلیل حملات همه جانبه فرزان که مثل موجی بزرگ حریفش را در بر میگیرد، این ورزشکار 18 ساله ایرانی لقب «سونامی» گرفته است. او در اکثر مسابقات در سال اخیر، رقبایش را 12 تایی کرده؛ امیدوار است در قدم بعدی صاحب مدال طلای المپیک شود.

دو میزبانی دیگر از والیبال ایران گرفته شد. میزبانی مسابقات جام باشگاههای آسیا و زیر 23 سال والیبال آسیا رقابتهایی هستند که میزبانی ایران در آنها پس گرفته شده است.

رقابتهای پروتور جهانی فنلاند به پایان رسید و نوشاد عالمیان که با شکست 4 بر یک برادرش به دیدار پایانی راه یافته بود با شکست مقابل حریف فرانسوی نایب قهرمان پروتور جهانی تنیس روی میز فنلاند شد.

کارشناسان کمیته بینالمللی المپیک اعلام کردند بیسبال، سافتبال، اسکواش و کاراته رشتههای ورزشی هستند که وارد بازیهای المپیک خواهند شد و ورزشهایی چون هفتگانه مدرن، شنای موزون، ژیمناستیک نمایشی، پیادهروی، اسب سواری و پرش سهگام از بازیها حذف میشوند تا تعداد ورزشکاران المپیک در همان حدود 10 هزار و پانصد ورزشکار باقی بماند.

https://shoma-weekly.ir/Ettmx7