ورزش

ورزش در هفته ای که گذشت

پس از آنکه سفارت آلمان از صدور روادید ملی‌پوشان کاراته اعزامی به مسابقات کاراته قهرمانی جهان خودداری کرد، رایزنی مسئولان فدراسیون با وزارت امور خارجه کشورمان و سفیر آلمان ثمر داد و روادید صادر شد.


پس از آنکه سفارت آلمان از صدور روادید ملیپوشان کاراته اعزامی به مسابقات کاراته قهرمانی جهان خودداری کرد، رایزنی مسئولان فدراسیون با وزارت امور خارجه کشورمان و سفیر آلمان ثمر داد و روادید صادر شد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال خبر داد تیم کره جنوبی ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) برای دیدار با تیم ملی ایران وارد کشورمان خواهد شد. این مسابقه ۲۷ آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ با اضافه شدن تیمهای مصر، قزاقستان، یونان و مونته نگرو به گروه ۳ برای نخستین بار با ۳۲ تیم برگزار میشود.

روزنامه الریاض نوشت کنفدراسیون فوتبال آسیا عربستان را از میزبانی جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۹ کنار گذاشت. این تصمیم به دلیل تکمیل نشدن مدارک برای کسب میزبانی این رقابتها عنوان شده است.

در مسابقات لیگ جهانی والیبال به میزبانی ایران که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار میشود شعار تیم ملی حمایت از حرکتهایی که به کاهش فرآیند تغییر اقلیم و خشکسالی کمک میکند؛ خواهد بود.

https://shoma-weekly.ir/KmDyyD