ورزش

ورزش در هفته ای که گذشت

بعد از مسابقات قهرمانی جهان در لهستان، فدراسیون جهانی والیبال آخرین رده‌بندی تیم‌های ملی دنیا را اعلام کرد که تیم ملی والیبال ایران پس از کسب ۹۶ امتیاز به علت چهارمی در لیگ جهانی و ششمی قهرمانی جهان ۱۳۴ امتیازی شد و بالا‌تر از دیگر رقبای آسیایی خود و تیم‌هایی چون کوبا و فرانسه در جایگاه دهم ایستاد.

بعد از مسابقات قهرمانی جهان در لهستان، فدراسیون جهانی والیبال آخرین ردهبندی تیمهای ملی دنیا را اعلام کرد که تیم ملی والیبال ایران پس از کسب ۹۶ امتیاز به علت چهارمی در لیگ جهانی و ششمی قهرمانی جهان ۱۳۴ امتیازی شد و بالاتر از دیگر رقبای آسیایی خود و تیمهایی چون کوبا و فرانسه در جایگاه دهم ایستاد.

امیر قلعه نویی از مگویان، مدافع ارمنستانی تیمش که در بازی با فولاد دقایق زیادی را به دلیل مصدومیت بازی کرده بود به عنوان اسطوره تعصب یاد کرد و از بازیکنان خواست از او یاد بگیرند. بازیکنان استقلال هم در حاشیه تمرین امروز با دیدن مگویان به خوش و بش با او پرداختند.

رویانیان گفت: هم بازیکنان پرسپولیس و هم جنوبیهای که در درگیر این مسئله شدهاند، از آشناهای من هستند اما خدا می داند به هیچ وجه در این زمینه با من تماس نگرفتند که برایشان کاری انجام بدهم. این بچهها تا آنجایی که من می دانم مطیع قانون هستند.

کیانوش رستمی پس از کسب مدال نقره بازیهای آسیایی اینچئون در حالی که بغض گلویش را گرفته بود، اظهار کرد: اصلا باور نمیکنم که نقره گرفتهام و وقتی رنگ مدالم عوض شد، میخواستم سنگکوب کنم. هیچ وقت این اتفاق در زندگیام رخ نداده بود.

نام حسین ماهینی و علی حمودی به عنوان بازیکنانی که کارت خدمتشان مسئله دار بوده است، اعلام شد. به این ترتیب ماهینی و حمودی در کنار چند بازیکن دیگر که قبلا اسمشان اعلام شده بود، به احتمال زیاد به زودی راهی یک تیم نظامی خواهند شد.

https://shoma-weekly.ir/TR8BjQ