ورزش

ورزش در هفته ای که گذشت

به گفته ساکت مشاور سازمان لیگ بر‌تر پس از بحث‌های فراوان میان فدراسیون و صدا و سیما بر سر مبلغ حق پخش تلویزیونی، شورای امنیت ملی به این موضوع ورود کرده است.

به گفته ساکت مشاور سازمان لیگ برتر پس از بحثهای فراوان میان فدراسیون و صدا و سیما بر سر مبلغ حق پخش تلویزیونی، شورای امنیت ملی به این موضوع ورود کرده است.

کاروان اعزامی ایران به دومین دوره المپیک نوجوانان که در نانجینگ چین برگزار شد، با کسب ۳ طلا و ۳ برنز به کار خود در این رقابتها پایان داد.

فدراسیون فوتبال برای مقابله با تیمهایی که به تیم ملی امید بازیکن نمیدهند قانونی وضع کرده که بر این اساس بازی باشگاههای متخلف سه – صفر به سود حریفان اعلام میشود و هر بازیکنی که در اردوی تیم ملی امید حضور نیابد با جریمه سختی مواجه خواهد شد.

برلین همراه با هامبورگ دو شهری هستند که علاقمند میزبانی المپیک هستند. شهردار برلین اعلام کرد یک همهپرسی با این موضوع در این شهر برگزار خواهد شد و عقیده مردم درباره میزبانی بازیهای المپیک پرسیده خواهد شد.

بنا بر اخبار رسیده، فدراسیون کشتی در تلاش است روز پنجم شهریورماه، سالروز تولد جهان پهلوان تختی را به عنوان روز «کشتی ورزش ملی» ثبت کند.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: در حال تحقیقات برای اعلام رای هستیم. در کمتر از ۸، ۷ روز رای پرونده امیر قلعهنویی را اعلام می کنیم. وی افزود: رحمتی زمانی که به کمیته اخلاق آمد اعلام کرد من هیچ شکایتی از قلعهنویی ندارم و چیزی از تخلفات او نمی دانم.

https://shoma-weekly.ir/LeA6Ij