ورزش

ورزش در هفته ای که گذشت

ملی‌پوشان بسکتبال ایران در دیداری دوستانه مهمان محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان بودند و با او به گفتگو پرداختند.

ملیپوشان بسکتبال ایران در دیداری دوستانه مهمان محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان بودند و با او به گفتگو پرداختند.

پیش از این بسکتبالیها از اینکه مسئولان ورزش به آنها توجه نمیکنند گله میکردند که چند روز قبل در جریان تمرین، نصرالله سجادی با آنها دیدار کرد.

رسول خطیبی که قبلا از عملکرد مدیریت تراکتور سازی انتقاد کرده بود، گفت: نظمی قول داد مشکلات را حل کند. من اصلا نگفتم استعفا میدهم.

بر اساس حکم فیفا باشگاه بارسلونا به خاطر تخلفات گسترده در زمینه خرید بازیکنان نوجوان، تا فصل نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۱۶ حق خرید بازیکن نخواهد داشت.

حمید رضا سیاسی در مورد انتشار خبری مبنی بر اینکه قرار است بهروز منتقمی به جای رحیمی مدیرعامل پرسپولیس شود، گفت: هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر مدیرعامل نداریم.

رسانههای اسپانیایی عکس مهاجم تیم ملی ایران را در کنار مدیر ورزشی باشگاه اوساسونا منتشر کردند و نوشتتند: مدیران اوساسونا مشغول مذاکره با کریم انصاری فرد مهاجم ۲۴ ساله تیم ملی ایران هستند. انصاری فرد در شرایطی برای مذاکره با اوساسونا به اسپانیا رفته که گفته میشد از روسیه پیشنهاد دارد.

با برگزاری قرعه کشی رقابتهای فوتبال بازیهای آسیایی اینچئون، تیم ملی امید ایران رقبای خود را در این رقابتها شناخت. شاگردان وینگادا در گروه آخر این تورنمنت با ویتنام و قرقیزستان همگروه شدهاند.

https://shoma-weekly.ir/WRbjus